گیمینگرویتی

ثبت نام

شرکت کونامی احتمالا مشغول بازسازی چندین بازی Silent Hill است

تاکنون به‌طور رسمی اعلام شده که شرکت Konami سه بازی Silent Hill را وارد مرحله توسعه کرده است (Silent Hill f، بازسازی Silent Hill 2 و Silent Hill: Townfall). به گزارش گیمین‌گرویتی، حال به‌نظر می‌رسد Silent Hill 2 تنها نسخه‌ای نیست که بازسازی می‌شود.

شرکت کونامی در گزارش مالی جدید خود درباره بازی‌های بزرگی که در آینده منتشر می‌کند صحبت کرد. در طول این گزارش عناوینی مثل Silent Hillها و Metal Gear Solid Delta: Snake Eater مطرح شدند. طی صحبت راجع به آن‌ها، گزارشاتی درباره «بازسازی‌هایی» از مجموعه Silent Hill ارائه شد.

در بیانیه این شرکت آمده است: «ما با تلاش بالا مشغول کار روی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هستیم که یک بازسازی وفادار از داستان، شخصیت‌ها و گیم دیزاین Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. این عنوان یکی از پر طرفداران بازی‌های مجموعه Metal Gear محسوب می‌شود. با این بازسازی گرافیک آن به نسل فعلی ارتقا می‌یابد. همچنین با پشتکار روی بازسازی‌‌‌‌‌‌‌‌ها و نسخه‌های کاملا جدید Silent Hill کار می‌کنیم که به عنوان یک بازی ترسناک روانشناختی محبوبیت کسب کرده است.»

البته فعلا Silent Hill 2 تنها بازسازی از این مجموعه است که مورد تایید رسمی قرار گرفته است. استودیوی لهستانی Bloober Team (سازنده The Medium و Layers of Fear) مسئول این پروژه است.

گزارشات قبلی حاکی از آن بودند که حداقل 3 بازی Silent Hill در دست ساخت هستند که هنوز رونمایی رسمی از آن‌ها صورت نگرفته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *