گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: از تاریخ عرضه‌ی بازی موبایلی Kingdom Hearts Missing-Link رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، اسکوئر اینکس (Square Enix) اقدام به انتشار تریلری از بازی Kingdom Hearts Missing-Link با زیرنویس انگلیسی کرده است. این بازی در تاریخ نامشخصی در سال 2024 برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

ثبت‌نام‌ها برای شرکت در بتای خصوصی این بازی تا تاریخ 28 آبان (19 نوامبر) برقرار خواهد بود. این بتای خصوصی از تاریخ 8 آذر (29 نوامبر) تا تاریخ 17 آذر (8 دسامبر) برگزار می‌شود.

اسکوئر اینکس اکنون در حال ساخت بازی Kingdom Hearts IV می‌باشد و اخیراً بازی‌های Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix ،Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue و Kingdom Hearts III + Re Mind را برای نینتندو سوییچ در تاریخ 21 بهمن (10 فوریه) امسال از طریق کلود (Clould) عرضه کرده بود.

پشتیبانی از بازی‌های موبایلی Kingdom Hearts Union X [Cross] و Kingdom Hearts Dark Road قرار بودند تا در ماه مه سال 2021 قطع شود ولی بازی Kingdom Hearts Union X [Cross] در ماه ژوئن به کار خود پایان داد و هردو بازی در همین ماه به حالت آفلاین درآمدند. این دو بازی در یک اپلیکیشن در دسترس هستند. اسکوئر اینکس در زمستان گذشته برنامه داشت که یک بروزرسانی داستانی برای حالت آفلاین بازی Kingdom Hearts Dark Road منتشر کند، ولی به دلیل «اضافه شدن سناریویی بزرگ» تاخیر خورد.

اسکوئر اینکس بازی Kingdom Hearts III را در ماه ژوئیه‌ی سال 2019 در ژاپن و کشورهای غربی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کرد. این بازی توانست بیش از 5 میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد (تا تاریخ فوریه 2019) و سریع‌ترین فروش را در تاریخ این فرنچایز رقم زد. بسته‌ی الحاقی Re Mind این بازی هم در ژوئیه 2020 عرضه گردید.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory، اولین بازی اکشن ریتمیک در این فرنچایز، در نوامبر سال 2020 برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در ژاپن و کشورهای غربی عرضه شده بود و قبلاً تنها عنوانی از این فرنچایز بود که برای نینتندو سوییج در دسترس قرار داشت.

 

همچنین، این فرنچایز شامل اقتباس‌های مانگا و رمان از این سری بازی‌ها می‌شود که Yen Press آن‌ها را به زبان انگلیسی منتشر کرده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *