گیمینگرویتی

ثبت نام

کنسول گیمینگ KFC با قابلیت گرم کردن غذا معرفی شد!

بی شک کمتر کسی است که رستوران زنجیره‌ای KFC را نشناسد، برندی که به تازگی از کنسول گیمینگ خود با یک قابلیت ویژه رونمایی کرد. قابلیتی که وجود آن در هیچ کنسول بازی مشاهده نشد و حال در KFCconsole شاهد هستیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، KFC در همکاری با شرکت مطرح Cooler Master به ساخت دستگاه گیمینگ رایانه‌ای پرداخته که به عنوان KFCconsole شناخته می‌شود. این دستگاه می‌تواند با گرم کننده‌ای که در آن تعبیه شده، به گرم نگه داشتن مرغ کنتاکی و برخی غذاهای دیگر بپردازد.

یعنی در حین بازی می‌توانید مرغ KFC خود را گرم نگه دارید و پس از انجام بازی آن را صرف نمایید. KFConsole از طراحی گیمینگ برخوردار است و دارای یک نورپردازی قرمز رنگی بوده که جلوه جذابی به این سیستم بخشیده است.

این سیستم مبتنی بر پردازشگر NUC 9 Extreme Compute Element اینتل است که شباهتی به رایانه Tomahawk PC ریزر هم دارد. پردازنده این کنسول گیمینگ چیپ نسل نهمی Core i سری H است که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. البته نوع پردازنده i9-9980HK بوده و یکی از قوی‌ترین پردازنده‌ها در سیستم گیمینگ محسوب می‌شود. علاوه بر این، دستگاه شامل حافظه ذخیره سازی NVMe SSD و درایو ۲٫۵ اینچی سیگیت شده که می‌تواند پیکربندی قوی باشد.

گذشته از آن افراد می‌توانند کارت گرافیک GeForce RTX انویدیا را هم سفارش دهند تا در کنار سایر قطعات سخت افزاری شاهد پیکربندی قوی باشیم. گفته شده این کنسول از نمایشگر ۴K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که KFC در چه زمانی این محصول را برای خرید در دسترس خواهد قرار می‌دهد، اما احتمالاً اکثر آنها می‌توانند توافق کنند که یک کامپیوتر بازی KFC چیزی نبوده است که کسی انتظار داشته باشد هرگز مشاهده کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شرکت در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را به اشتراک می‌گذارد یا خیر.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *