گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: انیمه سینمایی Trapezium معرفی شد؛ مشخص شدن تاریخ پخش

به گزارش گیمین‌گرویتی، فلگ‌پیکچرز (Flag Pictures)، انیمه‌ سینمایی اقتباسی رمان Trapezium به‌نویسندگی کازومی تاکایاما (Kazumi Takayama) را معرفی کرد که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت (۱۰ مه) ۲۰۲۴ در ژاپن پخش خواهد شد. آنیپلکس (Aniplex) نیز به‌مناسبت معرفی انیمه‌ی مذکور، ویدیویی را به‌همراه پوستر تبلیغاتی آن منتشر کرد.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

همچنین، آنیپلکس پیام‌ویدیویی‌ از نویسنده‌ی رمان مورد بحث، یعنی تاکایاما منتشر کرد. تاکایاما عضو نسل اول گروه هنری Nogizaka46 بود.

 

 

رمان Trapzium، ده سال از زندگی دختری دبیرستانی به‌نام یو هیگاشی (Yū Higashi) را به تصویر می‌کشد که قصد دارد تا به هنرمند مشهوری تبدیل شود. او برای رسیدن به آرزویش، چهار قانون برای خود تعیین می‌کند: در فضای مجازی فعالیت نکند، وارد رابطه با کسی نشود، در مدرسه برجسته نشود و با دختران زیبایی از شمال، جنوب، شرق و غرب دوست شود‌.

 

ماساهیرو شینوهارا (Maasahiro Shinohara) کارگردانی Trapezium را انجام می‌دهد و کوجی ماسونوری (Koji Masanurai) ناظر این انیمه است. یوکو کاکیهارا (Yuuko Kakihara)، ریو (Rio)، ماسارو یوکویاما (Masaru Yokoyama) و MAISONdes به‌ترتیب نویسندگی، طراحی شخصیت‌ها، آهنگسازی و اجرای موسیقی اصلی انیمه‌ی مورد بحث را بر عهده دارند. آنیپلکس نیز ناشر این انیمه است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *