گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر و تصویر جدید بخش دوم فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی انیمه Jujutsu Kaisen روز جمعه پوستر جدید و تریلر فصل دوم Jujutsu Kaisen را منتشر کرد. بخش جدید آرک Shibuya Incident را پوشش می‌دهد که طی 18 قسمت از روز 31 اوت (9 شهریور) پخش می‌شود. موسیقی تم تیتراژ آغازین به‌نام SPECIALZ از King Gnu را می‌توانید در این ویدیو بشنوید.

فصل دوم از روز 6 جولای توسط MBS و TBS و 28 شبکه دیگر پخش شد. Crunchyroll فصل دوم را همزمان با ژاپن در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و کشورهای مستقل مشترک المنافع پخش می‌کند. این شرکت انیمه را دوبله انگلیسی هم در دسترس قرار می‌دهد.

این فصل در دو بخش جداگانه منتشر می‌شود. در طول آن دو آرک Hidden Inventory / Premature Death و Shibuya Incident از مانگای اوریجینال Gege Akutami پوشش داده خواهند شد. بخش مربوط به Hidden Inventory بین 6 جولای تا 3 اوت پخش شد. سپس 2 قسمت تلفیقی دیگر هم در دسترس قرار گرفتند. پس از این‌ها ادامه داستان از 31 اوت (9 شهریور) با آرک Shibuya Incident نشان داده می‌شود.

Shota Goshozono (کارگردان قسمت 8 و 17 انیمه Jujutsu Kaisen) جایگزین Sunghoo Park به عنوان کارگردان کلی انیمه می‌شود. اعضای جدید تیم بازیگری شامل Anna Nagase در نقش Riko Amanai و Takehito Koyasu در نقش Toji Fushiguro است. Tatsuya Kitani آهنگ تیتراژ آغازین به‌نام Ao no Sumika (یا Blue House) و Soushi Sakiyama موسیقی تیتراژ پایانی به‌نام Akari (Lantern) را می‌سازند.

انیمه تلویزیونی Jujutsu Kaisen از سال 2020 طی 24 قسمت شروع به پخش کرد. Crunchyroll وظیفه پخش آن در خارج از آسیا را داشت. این شرکت همچنین دوبله‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و آلمانی را منتشر کرده است.

انیمه سینمایی Jujutsu Kaisen 0 سال 2021 در ژاپن پخش شد. سپس نسخه زیرنویس انگلیسی و دوبله انگلیسی در ایالات متحده و کانادا سال 2022 پخش شدند. King Gnu موسیقی تیتراژ پایانی آن به‌نام Sakayume (Contradictory Dream) را برای این سینمایی ساخته بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *