گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی مبارزه‌ای Jujutsu Kaisen: Cursed Clash با انتشار تریلری معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Bandai Namco Entertainment روز شنبه طی پنل خود در همایش Anime Expo اعلام کرد بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash را می‌سازد. این عنوان براساس مانگایی به‌نام Jujutsu Kaisen به نویسندگی Gege Akutami ساخته می‌شود. بازی قرار است در سبک مبارزه‌ای 2 در مقابل 2 باشد. Bandai Namco تاریخ انتشار آن را اعلام نکرد. البته مشخص شد پلتفرم‌های مقصد پی‌سی (استیم)، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهند بود. Byking Inc وظیفه توسعه بازی را بر عهده دارد. همچنین تصویر هنری اصلی (عکس بالا) و تریلر بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash منتشر شد.

شرکت Bandai Namco در توضیحات بازی آورده است:

«صحنه مبارزات در Jujutsu Kaisen Cursed Clash به طرفداران امکان تجربه و احیای داستان و اکشن Jujutsu Kaisen را می‌دهد. Yuji Itadori و شخصیت‌های فراموش نشدنی دیگری از بشریت در برابر هیولاهایی دفاع می‌کنند که در ژاپن امروزی با نام Curses شناخته می‌شوند. بازی به منبع اصلی وفادار خواهد بود و جلوه‌های آن از سبک زیبایی‌شناختی منحصر به‌فرد این مجموعه الهام گرفته است. بیش از 15 مبارز پرطرفدار در دسترس بازیکنان هستند و اکشن دیوانه‌وار و انیمیشن‌هایی جذاب خواهیم داشت.»

«بازیکنان در Jujutsu Kaisen Cursed Clash می‌توانند تیم 2 به 2 خود را انتخاب کنند. هر یک از تیم‌ها می‌توانند حملات و کمبوهای تگ‌تیمی قدرت‌مندی را به اجرا در آورند. ترکیبات متفاوت شخصیت‌ها با یکدیگر نیروی همکاری و حرکات قدرتی مختلفی را شامل می‌شوند. بازیکنان با تکمیل مبارزات سطح قدرت مبارز خود را افزایش می‌دهند و با پیشرفت خود حملات قوی‌تری را آزاد می‌سازند.»

مانگا توسط Akutami مارس سال 2018 در مجله Shueisha’s Weekly Shonen منتشر شد. Viz Media همزمان با ژاپن نسخه انگلیسی 3 فصل اول مانگا را عرضه کرد. این کار به عنوان بخشی از برنامه Jump Start آن‌ها انجام شد. بعد از آنکه Viz Media در دسامبر 2018 مدل کاری جدید Shonen Jump را در پیش گرفت، فصل‌های جدید مانگا را به‌صورت دیجیتالی در دسترس قرار می‌داد. Sheisha همچنین مانگا را در سرویس MANGA Plus عرضه می‌کند.

انیمه Jujutsu Kaisen اکتبر سال 2020 شروع به پخش کرد و 24 قسمت بود. انیمه سینمایی Jujutsu Kaisen 0 دسامبر 2021 در ژاپن اکران شد. این سینمایی براساس مانگای Jujutsu Kaisen 0 Tokyo Toritsu Jujutsu Koto Senmon Gakko (یا Jujutsu Kaisen 0: Tokyo Prefectural Jujutsu High School) ساخته شد. این مانگا پیش‌درآمدی بر داستان اصلی بود.

فصل دوم انیمه تلویزیونی آن روز 6 جولای (15 تیر) شروع به پخش کرد. استریم انیمه توسط Crunchyroll انجام می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *