گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash مشخص شد

این عنوان براساس مانگایی به‌نام Jujutsu Kaisen به نویسندگی Gege Akutami ساخته می‌شود. بازی قرار است در سبک مبارزه‌ای 2 در مقابل 2 باشد. Bandai Namco تاریخ انتشار آن 2 فوریه 2024 (13 بمهن 1402) اعلام شده و پلتفرم‌های مقصد پی‌سی (استیم)، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهند بود. Byking Inc وظیفه توسعه بازی را بر عهده دارد.

کاراکترهای قابل بازی جدید: Yuji Itadori, Megumi Fushiguro, Nobara Kugisaki, Satoru Gojo, Ryomen Sukuna, Maki Zen’in, Toge Inumaki و Panda هستند.

سناریو داستانی بازی با نام Curse Womb Must Die برگرفته از آرک The Origin of Blind Obedience بر گرفته از انیمه سینمایی Jujutsu Kaisen 0 هست.

نسخه دیجیتال دیلاکس بازی شامل مینی گیم بیس بال و بسته الحاقی جایزه با از آرک Hidden Inventory/Premature Death است.

 

شرکت Bandai Namco در توضیحات بازی آورده است:

«صحنه مبارزات در Jujutsu Kaisen Cursed Clash به طرفداران امکان تجربه و احیای داستان و اکشن Jujutsu Kaisen را می‌دهد. Yuji Itadori و شخصیت‌های فراموش نشدنی دیگری از بشریت در برابر هیولاهایی دفاع می‌کنند که در ژاپن امروزی با نام Curses شناخته می‌شوند. بازی به منبع اصلی وفادار خواهد بود و جلوه‌های آن از سبک زیبایی‌شناختی منحصر به‌فرد این مجموعه الهام گرفته است. بیش از 15 مبارز پرطرفدار در دسترس بازیکنان هستند و اکشن دیوانه‌وار و انیمیشن‌هایی جذاب خواهیم داشت.»

«بازیکنان در Jujutsu Kaisen Cursed Clash می‌توانند تیم 2 به 2 خود را انتخاب کنند. هر یک از تیم‌ها می‌توانند حملات و کمبوهای تگ‌تیمی قدرت‌مندی را به اجرا در آورند. ترکیبات متفاوت شخصیت‌ها با یکدیگر نیروی همکاری و حرکات قدرتی مختلفی را شامل می‌شوند. بازیکنان با تکمیل مبارزات سطح قدرت مبارز خود را افزایش می‌دهند و با پیشرفت خود حملات قوی‌تری را آزاد می‌سازند.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *