گیمینگرویتی

ثبت نام

ساخت انیمه جان ویک توسط کارگردان این مجموعه تایید شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق گفته‌های چاد استاهلسکی کارگردان فیلم John Wick، انیمه‌ای براساس این شخصیت در دست ساخت است. انیمه طی سال‌های اخیر محبوبیت بسیار بیشتری به‌دست آورده و شرکت‌های غیر ژاپنی هم می‌خواهند سهمی از این صنعت داشته باشند. از بازی‌ها و فیلم‌های لایو اکشن گرفته تا سریال‌های تلویزیونی و کمیک بوک‌ها همگی در کنار سایر رسانه‌های متفاوت اقتباس انیمه‌ای دریافت می‌کنند. اکنون ساخت انیمه جان ویک هم به لیست اضافه شده که نشان از رشد ادامه‌دار محبوبیت انیمه‌ها دارد.

فیلم بسیار محبوب جان ویک با هنرپیشگی کیانو ریو اخیرا به موفقیت دیگری با فیلم چهارم این مجموعه رسید و ساخت فیلم پنجم آن هم تایید شده است. در همین حال ساخت انیمه آن هم شروع شده و طرفداران بسیار هیجان‌زده هستند.

چاد استاهلسکی کارگردان این مجموعه به شکلی ساده و اتفاقی ساخت انیمه آن را تایید کرد. در طول قسمت جدید پادکست Discourse، این کارگردان به انیمه‌ها ابراز علاقه کرد و گفت برای حضور در این پروژه هیجان‌زده است.

استاهلسکی گفت علاوه بر یک سریال تلویزیونی که با کمک Lionsgate ساخته می‌شود، انیمه سریالی هم در دست تولید است. با وجود اینکه وارد جزئیات خاصی نشد، اما هیجان خود را برای آن نشان داد و از امکاناتی گفت که فقط یک انیمه می‌تواند وارد آن‌ها بشود. او به دلیل عدم حضورش در سریال The Continental، انگیزه بیشتری برای کار روی پروژه انیمه داشت.

هنوز این از قسمت از پادکست به‌طور کامل منتشر نشده، بنابراین ممکن است در آینده اطلاعات بیشتری به‌دست آوریم.

پیشرفت انیمه‌ها طی سال‌های اخیر شگفت‌انگیز بوده است. با توجه به اخبار اخیر، محصولات غربی مثل Suicide Squad Isekai و Devil May Cry هم برای اقتباس انیمه‌ای چراغ سبز دریافت کرده‌اند. انیمه John Wick جدیدترین نام در این فهرست است. این فقط شروع کار محسوب می‌شود چراکه این پیشرفت ادامه‌دار خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *