گیمینگرویتی

ثبت نام

نویسنده‌ی کامیک Squirrel Girl، نویسنده‌ی بازی Iron Man خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، یکی از نویسنده‌های بازی Iron Man که درحال توسعه در استودیوی EA Motive می‌باشد، مشخص شده است.

 

نویسنده‌ی کامیک‌بوک کانادایی، آقای رایان نورث (Ryan North)، چند روز پیش در توییتر (X) اعلام کرد که او به تیم نویسندگی بازی Iron Man بازی پیوسته است. همچنین او به طرفداران گفت که آن‌ها نمی‌دانند که چقدر قرار است این بازی هیجان‌انگیز باشد.

رایان نورث بیشتر به‌خاطر خالق کامیک‌های آنلاین Dinosaur Comics شناخته می‌شود، اما او با مارول (Marvel) برای چندین پروژه همکاری کرده است، به‌خصوص کامیک The Unbeatable Squirrel Girl.

بازی Iron Man در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ بعد از شایعه‌های متعدد، به‌طور رسمی معرفی شد. مدیر کل استودیوی EA Motive، آقای پاتریک کلاس (Patrick Klaus) گفته که این پروژه هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، به همین خاطر، امیدهای طرفداران را برای اینکه فکر می‌کردند تا ۳ یا ۴ سال آینده این بازی عرضه می‌شود را از بین برد. در نیمه‌ی پر لیوان، او اطلاعات جالبی را ارائه کرد.

اولین چیز این است که این بازی با استفاده از تکنولوژی موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد. این کمی عجیب است به این خاطر که استودیوی EA Motive همیشه از موتور Frostbite برای بازی‌های قبلی‌اش استفاده کرده، مثل بخش تک‌نفره‌ی بازی Star Wars: Battlefront II، Star Wars: Squadrons‌ و ریمیک Dead Space.

یکی دیگر از اطلاعات ارائه شده این است که درست مانند ریمیک بازی Dead Space، استودیوی موتیو انجمنی شامل طرفداران Iron Man و Marvel تشکیل داده است. این استودیو امیدوار است تا از این انجمن، بازخوردهای باارزشی دریافت کند.

ما چیز بیشتری‌ از این بازی نمی‌دانیم، اما در لیست استخدام کاری گفته شده است که این بازی می‌تواند جهان‌باز و شامل المان‌های اکشن و نقش‌آفرینی باشد.

بازی Iron Man تنها بازی مارولی درحال توسعه در الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نیست. بازی‌ای تک‌نفره بر اساس پلنگ سیاه (Black Panther) در استودیوی Cliffhanger Games که در شهر سیاتل مستقر می‌باشد درحال توسعه است. این استودیو در سال ۲۰۲۱ توسط مدیرعامل سابق مونولیث پروداکشنز (Monolith Productions)، آقای کوین استفنز (Kevin Stephens) تاسیس شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *