گیمینگرویتی

ثبت نام

از بازی Indiana Jones سال آینده رونمایی خواهد شد

تاد هاوارد مرد پر مشغله‌ای است،او بخش عظیم کار خود را در بازی Starfield به پایان رسانده است اما او به سمت بازی بعدی که کارگردانی آن را برعهده دارد یعنی Elders scrolls 6 رفته است.با این حال فراتر از آن او همچنین تهیه کننده اجرایی عنوان بعدی استودیو Machine games یعنی Indiana Jones میباشد.

به گفته تاد هاوارد در سال آینده چیزهای بیشتری از این پروژه خواهیم شنید.
در صحبت‌های اخیر تاد هاوارد در مصاحبه با Esquire، وی مختصر اشاراتی به بازی Indiana jones کرده است، اگرچه وی علاقه‌ای به ارائه جزئیات درباره این بازی نداشت.او اشاره کرد این عنوان ممکن است در بازه زمانی 2024 به صورت رسمی معرفی شود و گفت “ما سال آینده صحبت خواهیم‌ کرد”

 

تاد هاوارد به صورت مبهم اشاره کرده است که بازی Indiana Jones استودیو Machina games دارای ویژگی‌های خاص خود میباشد و قبلا هم به این موضوع اشاره شده‌ بود و چیزی که تیم ساخت در طول توسعه تمرکز کرده است این است که مطمئن شوند تجربه و حس آن با سری فیلم‌های Indiana jones متفاوت باشد.


تاد گفت:
“من یکی از طرفداران بزرگ سری Indiana Jones هستم. آن را میتوان با روشی منحصر‌به‌فرد وارد بازی های ویدیویی کرد.در این بازی به طور مشخص شما در حال کاوش کردن چیزهای مختلف هستید.این درباره اوست. پس اگر شما در حال انجام بازی هستید چه حسی دارید از اینکه شما در حال تماشا نیستید و در واقع بازی میکنید؟”
چند سال پیش گفته میشد که این بازی در مرحله تولید اولیه قرار دارد، و با توجه به این نکته که بیش از دو سال و نیم از زمان معرفی این بازی میگذرد دور از ذهن نیست که در سال 2024 شاهد معرفی کامل این عنوان باشیم.

در گذشته تایید شده بود که داستان بازی Indiana Jones توسط تاد هاوارد نوشته شده است و در حالی که لیک‌های اخیر ادعا شده است که این عنوان دارای هر دو دوربین اول شخص و سوم شخص میباشد.
اوایل سال جاری بتسدا تایید کرد که عنوان Indiana Jones به صورت انحصاری برای کنسول‌های Xbox و PC منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *