گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی The Last Faith مهرماه منتشر خواهد شد

ناشر Playstack و توسعه‌دهنده Kumi Souls Games اعلام کردند که بازی مترویدوانیا قرون‌وسطایی The Last Faith قرار است در ماه اکتبر (اواسط مهرماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اکس/اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و پی‌سی از طریق استیم عرضه شود. ثبت‌نام برای تست محدود بتا که تابستان امسال برگزار می‌شود، اکنون از طریق وب‌سایت رسمی بازی قابل‌انجام شدن است. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

راب کراسلی، معاون انتشارات Playstack در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: «هواداران The Last Faith با سطح غیرمعمولی از صبر منتظر اطلاعات جدید در مورد بازی بودند، بنابراین من بسیار هیجان‌زده هستم که بگویم انتظار آنها برای انتشار اطلاعات جدید تقریباً به پایان رسیده است و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت و همچنین بازی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.»

بازیکنان با طیف عظیمی از سلاح‌های سرد، طلسم‌های مخفیانه و سلاح‌های گرم دوربرد روبه‌رو خواهند و به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا مسیری را به سبک خودشان تراش دهند.

در تریلر تازه The Last Faith، شخصیت اصلی داستان یعنی اریک، با دشمنان هولناکی در طول سفر خود در سراسر جهان ویران شده خدایان دروغین با آنها روبرو خواهد شد و ما همچنین نگاهی اولیه به زرادخانه سلاح‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی اریک خواهیم داشت.

علاوه بر این، تریلر داستانی بازی ما را با دشمنان تهدیدآمیز، ترسناک و شخصیت‌های مرموز که در این مسیر به اریک کمک می‌کنند، آشنا خواهند کرد؛ همه اینها در پس‌زمینه موسیقی متن حماسی و ترسناک بازی.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *