گیمینگرویتی

ثبت نام

ویدیویی از گیم‌پلی بازی The Crew Motorfest پیش از همایش Ubisoft لو رفت

به گزارش گیمین‌گرویتی، ویدیویی از گیم‌پلی بازی The Crew Motorfest ساخته Ubisoft پیش از برگزاری همایش این شرکت لو رفت. دو ویدیو از این عنوان به طور تصادفی توسط Ubisoft منتشر شد. یکی از این ویدیوها 25 دقیقه و دیگری 2 ساعت از گیم‌پلی بازی است که بر روی کنسول PS5 اجرا می‌شود. البته این ویدیوها به سرعت از سوی Ubisoft حذف شد اما نسخه‌های دیگر این دو ویدیو همچنان در اینترنت موجود است.

ویدیوی 2 ساعته، که بازی را در حالت تست نشان می‌دهد شامل بسیاری از ماشین‌ها و مکان‌های داخل بازی است. همچنین به نظر می‌رسد گیمرها قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌ها مانند انواع رنگ‌ها یا چراغ‌ها را نیز دارند. همچنین بازی قابلیت اجرا در هر دو دوربین اول شخص و سوم‌ شخص را دارد. سری The Crew همیشه به فضاهای باز و وسایل نقلیه متنوع و غیر از ماشین آن شهرت داشته است. این نسخه از بازی نیز به نظر می‌رسد در هاوایی در جریان باشد و محیط‌ها فضای فستیوال‌مانند دارند. احتمال بسیار زیاد اطلاعات بیشتر از این بازی در جریان همایش Ubisoft در تاریخ 12 جوئن (22 خرداد) منتشر می‌شود.

بازی The Crew Motorfest در ماه ژانویه امسال (دی) معرفی شد و سومین نسخه از این سری است. احتمالا بازی در انتهای سال برای پلتفورم‌های نسل قبلی PS4 و XOne و کنسول‌های PS5 و Xbox Series علاوه بر PC منتشر می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *