گیمینگرویتی

ثبت نام

اتمام پشتیبانی از نسخه نسل هشتمی بازی Hunt: Showdown با بروزرسانی DX12, FSR, HDR در سال آینده

به گزارش گیمین‌گرویتی،کرایتک چند روز پیش اخبار جدیدی از بازی Hunt: Showdown و CRYENGINE را منتشر کرد. خبر اصلی اعلام تصمیم توسعه‌دهنده برای از اتمام پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در آوریل 2024 و همزمان با عرضه نسخه نسل نهمی Hunt: Showdown برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X بود.استودیو اپدیت رایگانی نیز فراهم خواهد کرد تا مالکان بازی در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بتوانند بدون نیاز به خرید اضافی بر روی کنسول‌های جدید بازی کنند.

این همه بخشی از به‌روزرسانی به CRYENGINE 5.11 است. نیازمندی‌های حداقل و پیشنهادی سیستم برای نسخه کامپیوتری بازی Hunt: Showdown نیز افزایش خواهند یافت.دیوید فیفیلد، مدیر کل فرنچایز، توضیح داد:
پس از 5 سال و نیم از انتشار Hunt: Showdown، ما با اعداد را نگاه کردیم و پایه نصب بین کاربران فعال را بررسی کردیم. این ارتقاها کمتر از 10٪ از جامعه را تأثیر خواهند گذاشت در حالی که تجربه برای سایر 90٪ به شدت بهبود خواهد یافت.

مرحله اول ارتقاء CRYENGINE شامل DirectX 12، AMD FidelityFX Super Resolution 2.1.2، Microsoft DirectStorage و پشتیبانی از نمایش با دینامیک بالا (HDR) است.کرایتک قصد دارد به دلیل نسخه جدید CRYENGINE و افزایش حداقل پشتیبانی، ویژگی‌های فنی زنده‌تری را به بازی اضافه کند.به‌روزرسانی CRYENGINE شامل بازسازی کامل رابط کاربری نیز خواهد بود. پشتیبانی از گیم‌پد نیز در حال بهبود است

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *