گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Hotel Barcelona با تم ترسناک توسط Suda51 و همکاری SWERY65 معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،در سال 2019، خالقان مستقل و آیکونوکلاستیک ژاپنی، گوئیچی “سودا51” سودا (سازنده  No More Heroes، Killer 7، Let it Die) و هیدتاکا “سوئری” سوئیهیرو (سازنده بازی‌های Deadly Premonition، The Good Life) اعلام کردند که قرار است در یک بازی ترسناک به نام Hotel Barcelona با هم همکاری کنند. در سال‌های گذشته، در مورد این همکاری بسیار کم شنیده بودیم، اما هنگامی که فشار آوردند، سودا و سوئری ادامه دادند که این پروژه واقعاً در دست انجام است. خوب، در جریان نمایش بازی Tokyo Game Show امسال، Hotel Barcelona بالاخره معرفی شد و به نظر می‌آید که همانند انتظارتان، بسیار عجیب و غریب است.

این بازی به عنوان “به سبک فیلم‌های ترسناک 2.5 بعدی” توصیف شده است و در هتلی اتفاق می‌افتد، که به نظر می‌رسد مقصدی برای قاتلان زنجیره‌ای باشد (این بازی تأثیری از فیلم شاینینگ استنلی کوبریک گرفته است). بازیکنان با برخی از رؤسای عجیب و غریب روبرو خواهند شد، از قمقمه رباتیک تا یک عروس بزرگ و شرور، و تریلر به نظر می‌آید که به عناصری از نوع روگ‌لايت اشاره دارد.

بازی Hotel Barcelona در سال 2024 بر روی کامپیوتر، Xbox Series X/S و PS5 عرضه خواهد شد. چه فکر می‌کنید؟ آماده‌اید برای یک اثر دیگر از عجیب و غریبی از سودا و سوئری؟ یا آیا این بازی به استانداردهای برخی از پروژه‌های گذشته‌ی آنها می‌رسد؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *