گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر گیم‌پلی جدید Honor of Kings World خیره‌کننده به نظر می‌رسد

استودیوی تی‌می Tencent اخیراً یک تریلر گیم‌پلی جدید و خیره‌کننده از بازی Honor of Kings World را منتشر کرده است.

این بازی که دو سال پیش معرفی شد، یک بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز بر اساس IP محبوب بازی MOBA موبایل بسیار موفق است. در حالی که توسعه‌دهندگان چندین تریلر گیم‌پلی از این پروژه آینده منتشر کرده‌اند، اما جزئیات زیادی را منتشر نکرده‌اند.

تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی از چندنفره تعاونی پشتیبانی می‌کند (احتمالاً به روشی مشابه Genshin Impact) و TiMi با نویسنده معروف علمی-تخیلی چینی Liu Cixin همکاری کرده است. او بیشتر به خاطر کتاب سه‌گانه جسمیت (The Three-Body Problem) شناخته می‌شود که در ژانویه 2024 در قالب سریال تلویزیونی از Netflix پخش خواهد شد، اما برای Honor of Kings World، استودیو با او در حال اقتباس داستان کوتاه ابرشعر (The Poetry Cloud) است.

از نظر فنی، انویدیا (NVIDIA) اوایل امسال اعلام کرد که این بازی از قابلیت ردیابی پرتو (Ray Tracing) و پشتیبانی DLSS 3 (Frame Generation) در زمان انتشار برخوردار خواهد بود. از آن گذشته، احتمال زیادی وجود دارد که Honor Kings World به عنوان یک بازی رایگان روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس باشد. متأسفانه، هنوز تاریخ انتشاری اعلام نشده است.

تی‌می همچنین در توسعه بازی MOBA Pokémon UNITE برای نینتندو سوییچ و تلفن همراه همکاری داشته است. پروژه‌های جاری آن شامل همکاری با Xbox Game Studios برای ایجاد “تجربیات جدید” و همکاری با CAPCOM برای ایجاد یک بازی Monster Hunter موبایل (جدای از بازی واقعیت افزوده Monster Hunter Now که ماه گذشته توسط Niantic راه‌اندازی شد) است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *