گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی ترسناک اول‌شخص Hollow Cocoon معرفی شد

استودیو Nayuta در مقام ناشر و با همراهی توسعه‌دهنده ژاپنی یعنی Cineris Somnia، بازی ترسناک Hollow Cocoon را معرفی کردند؛ یک بازی ماجرایی ترسناک اول‌شخص که در دهه ۱۹۸۰ در ژاپن اتفاق می‌افتد و قرار است در سه ماه پایانی ۲۰۲۳ برای پلتفرم پی‌سی از طریق استیم منتشر شود. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده در مورد بازی در صفحه استیم:

شما در این بازی کنترل میناتو جینبا، دانشجویی که پس از دریافت خبری مبنی بر وخیم بودن وضعیت مادربزرگش به زادگاه مادرش بازمی‌گردد، بازی خواهید کرد؛ خود را از هیولاها پنهان کنید و شواهد حیاتی را جمع‌آوری کنید تا حقیقت وحشتناکی را که در زیر سطح پنهان شده است را کشف کنید!

میناتو جینبا، دانشجوی دانشگاه، دور از پدر و مادرش در یک پانسیون در شهر زندگی می‌کند. یک شب، میناتو خبر ناراحت‌کننده‌ای از پدرش، ایجی دریافت می‌کند؛ مادربزرگ مادری میناتو، کینو میاما، در وضعیت بحرانی قرار دارد و او باید سفری به ایچینوسه، روستایی در اعماق کوهستان، جایی که مادرش به دنیا آمده آغاز می‌کند.

میناتو بیش از یک دهه بود که مادربزرگ خود را ندیده بود و از او رنجش عمیقی دارد؛ او حتی از شرکت در مراسم تشییع‌جنازه دخترش خودداری کرده بود و همین امر باعث تشدید تحقیر میناتو شد.

درحالی‌که اتوبوس در سراسر جاده روستایی می‌چرخد، میناتو تنها گفتگوی خود با مادربزرگش را به یاد می‌آورد.

«یک چیزی رو در مورد کرم ابریشم می دونی، آنها حتی اگر بتوانند پیله‌هایشان را رها کنند، دهانی برای خوردن ندارند و بال‌هایشان حرکت نمی‌کنند و نمی‌توانند پرواز نمی‌کند؛ آنها به‌سادگی تخم می‌گذارند و از بین می‌روند.»

«مردم دلیلی هستند که به این سرنوشت دچار می‌شوند.»

گرگ‌ومیش سرخی در آسمان‌ها پدیدار می‌شود و کوه‌ها سایه‌ای شوم بر سطح زمین می‌اندازند و در این نقطه هست میناتو خود را در موقعیتی وحشتناک با حقیقتی تکان‌دهنده می‌بیند.

ویژگی‌های کلیدی

پایان‌های چندگانه – یک داستان جذاب با چهارپایان منحصربه‌فرد را در Hollow Cocoon تجربه کنید و انتخاب‌های شما داستان را به مسیرهای مختلف هدایت می‌کند.

انتخاب درجه سختی – از بین سه گزینه پیشرو، درجه سختی بازی را انتخاب کنید؛ چه بخواهید فقط از داستان لذت ببرید یا به دنبال یک تجربه چالش‌برانگیز باشید، بازی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. (البته در طول بازی شما می‌توانید درجه سختی کمتری را انتخاب کنید، اما درجه سختی بالاتر قابل‌افزایش نیست)

ذخیره خودکار – هر دو گزینه ذخیره خودکار و ذخیره دستی در دسترس هستند؛ حتی اگر یک بازی را تمام کنید، می‌توانید بلافاصله از آخرین بازرسی مجدداً شروع کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *