گیمینگرویتی

ثبت نام

از ۴۷ به ۰۰۷؛ بازی جدید IO Interactive با نام Project 007 معرفی شد

استدیو IO Interactive که توسعه‌دهنده Hitman بوده، امروز با انتشار یک تیزر کوتاه، بازی جدید جیمز باند را به نام Project 007 معرفی کرد.

IO این بازی را یک “داستان کاملا اورجینال جیمز باندی” توصیف می‌کند که “بازیبازان در اولین داستان ریشه‌های باند، پا جای پای محبوب‌ترین مامور مخفی دنیا خواهند گذاشت تا موقعیت ۰۰ خود را بدست بیاورند.

Project 007 (اسم موقتی بازی) برای کنسول‌ها و کامپیوتر‌های شخصی در حال توسعه می‌باشد. این عنوان با موتور بازیسازی Glacier engine که متعلق به IO است، ساخته می‌شود که پیش از این در بازی‌های اخیر Hitman مورد استفاده قرار گرفته بود. البته هنوز مشخص نیست که Project 007 چگونه عنوانی خواهد بود. اما با توجه به سابقه IO به نظر می‌رسد که مانند Hitman، یک بازی مخفی‌کاری و اپیزودی باشد.

بازی با همکاری با شرکت فیلمسازی MGM و Eon Productions ساخته می‌شود. هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده‌است. Hakan Abrakin، مدیر عامل IO، در این رابطه گفت:

“این حقیقت دارد که گاهی اوقات، اتفاقات خوبی در صنعت ما رخ می‌دهند. خلق یک بازی اورجینال جیمز باند، یک پروژه عظیم محسوب‌ می شود. من واقعا باور دارم که همکاری نزدیک IO Interactive با شرکای هنری ما در EON و MGM، می‌تواند یک عنوان فوق‌العاده ویژه را برای بازیبازان و طرفداران فراهم سازد. تیم مشتاق ما، هیجان‌زده است که خلاقیت خود را وارد دنیای جیمز باند کند و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های تاریخ استدیوی ما را با هنرمندی، بسازد.”

این نکته که بازی قصد دارد برای اولین بار ریشه‌های جیمز باند را بررسی کند، کمی عجیب است؛ زیرا فیلم Casino Royale قبلا این کار را انجام داده‌است. تعدادی از کتاب‌های Charlie Higson نیز بر روی روزگار جوانی باند تمرکز دارند.

IO در حال حاضر، برای این پروژه، مشغول جذب نیروی جدید در هر دو استدیو Copenhagen و Malmö می‌باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

3 پاسخ به “از ۴۷ به ۰۰۷؛ بازی جدید IO Interactive با نام Project 007 معرفی شد”

  1. محمد سلیمان پور گفت:

    به به ??

  2. داستان محور باشه
    از هیتمن بزرگتر باشه
    فیزیکش خوب باشه
    اپیزودیک نباشه
    حله
    خیلی مشتاقم براش?

  3. منم خیلی مشتاقم تا بیاد اگه یه چیزی تو سبک هیتمن هم باشه خوبه. کلا بخواد گجت‌های مختلف هم معرفی کنه وااای چه شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *