گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی Hitman: Blood Money – Reprisal معرفی شد

این اثر به عنوان یک “بازسازی کامل و جامع” از عنوان سال 2006 توصیف شده است. Reprisal شامل یک نقشه‌‌ی کوچک جدید، حالت Instinct و بهبودهای گیم‌پلی می‌شود.

 

به گزارش گیمین‌گرویتی، سری Hitman، با مشغله‌های استودیو IO Interactive به روی پروژه‌های دیگر، درحال استراحت است. اما با جشن گرفتن بیست‌و‌پنجمین سالگرد این فرنچایز، استودیو درتلاش است تا یکی از بازی‌های قدیمی‌تر این مجموعه را در قالب Hitman: Blood Money – Reprisal بازگرداند.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده این بازی را در ادامه تماشا کنید:

 

این بازی، ساخته استودیو Feral Interactive، به عنوان یک نسخه احیا شده از بازی Blood Money، چهارمین نسخه اصلی این مجموعه که در سال 2006 عرضه شده بود، توصیف شده است.

سازندگان از این بازی، به عنوان یک بازسازی کامل و جامع از عنوان اصلی این بازی یاد می‌کنند که بهبود‌های متعددی را شامل می‌شود؛ مثل یک مینی‌مپ جدید، اضافه شدن حالت Instinct، و چندین بهبود‌های گیم‌پلی دیگر را در خود جای می‌دهد.

Reprisal برای iOS، اندروید و نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد و به این ترتیب، دارای یک محیط صفحه‌لمسی کاملاً قابل شخصی سازی، و پشتیبانی از کنترلر خواهد بود. همچنین، پشتیبانی از موس و کیبورد هم تایید شده است.

 

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal پاییز امسال برای iOS، دستگاه‌های اندرویدی و زمستان امسال، برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *