گیمینگرویتی

ثبت نام

چکیده نقدها و نمرات HITMAN 3؛ رستگاری مامور ۴۷

با فاصله کمتر از یک روز تا انتشار، نقدها و نمرات Hitman 3 منتشر شدند. نمرات این عنوان عمدتا بالاتر از بازی قبلی مجموعه هستند و می‌توان گفت Hitman 3 پایانی موفقیت آمیز را برای سه‌گانه جدید رقم زده است. این بازی در تاریخ ۱ بهمن ماه برای تمام پلتفرم‌های بازی‌های ویدیویی منتشر خواهد شد و نسخه PS4 نیز از قابلیت واقعیت مجازی بهره خواهد برد. شما می‌توانید چیکده‌ای از نقدهای منتشر شده را مطالعه کنید:

VG247: 100

“اگر به صورت جداگانه بررسی کنیم، Hitman 3 با تنوع بسیار بالا و فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن، حس بسیار ارزشمندی را ایجاد کرده‌است. اگر بخواهیم به طور کامل بررسی کنیم. سه‌گانه World of Assassination، بدون هیچ شک و تردیدی، یکی از بهترین و کامل‌ترین سه‌گانه‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. این مناسب‌ترین پایان برای مامور ۴۷ است (حداقل برای الان) و طبیعتا باعث می‌شود تا برای بازی جیمز باند یا پروژه‌های آینده IO هیجان زده شوم. با اینکه تازه در ماه ژانویه هستیم، اما من کاملا مطمئن هستم که این بازی به عنوان یکی از بهترین‌های ۲۰۲۱ برای من خواهد بود.”

Player2: 100

“یک فرانچایز بسیار متفاوت، به یک پایان رضایت بخش و حماسی می‌رسد. Hitman 3 نقطه اوج داستان و طراحی مراحل است که لبخند رضایت بخش بر لب تمامی طرفداران خواهد آورد.”

Attack of the Fanboy: 100

“Hitman 3، عالی‌ترین شبیه‌ساز قتل و آدم‌کشی است. اکنون که سه‌گانه World of Assassination بالاخره به پایان رسیده است، هیچ بهانه‌ای برای تجربه نکردن این عنوان پذیرفته نیست. برای اینکه به درستی عمق این بازی را درک کنید، لازم است تا مراحل را تکرار کنید، چالش‌های بیشتری انجام دهید و استراتژی‌های جدیدی را امتحان کنید. اگر برای آن وقت کافی بگذارید، می‌تواند به درگیرکننده‌ترین و ارزشمند‌ترین تجربه مخفی‌کاری شما در میان تمام بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.”

IGN: 90

“عمیق، با ارزش و بسیار تکرار پذیر. Hitman 3 یک عنوان عالی مخفی کاری از فرانچایز ویژه و محبوب IO می‌باشد. پایه و اساس بازی از ۲۰۱۶ چندان تغییر اساسی نداشته است، اما مجموعه‌ای از مراحل بسیار عالی، آن را به یک عنوان قوی‌تر، قابل اعتمادتر و زیباتر در این سه‌گانه جدید تبدیل می‌کند.”

PC Gamer: 90

“یک سندباکس بسیار زیبا، عمیق و با ارزش تکرار بالا که تعدادی از بهترین مراحل کل مجموعه را دارد.”

میانگین نقدها و نمرات عنوان HITMAN 3 در وبسایت متاکرتیک: ۸۸ (نسخه PC)

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *