گیمینگرویتی

ثبت نام

فصل دوم انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku با انتشار تریلری تایید شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سازندگان اقتباس انیمه‌ای Hell’s Paradise: Jigokuraku روز شنبه اعلام کردند فصل دوم آن را هم منتشر می‌کنند. همچنین تریلر تبلیغاتی فصل دوم هم پخش شد.
در این تریلر، شخصیت Yamada Asaemon Shugen را می‌بینیم. او اولین‌بار در قسمت 13 و نهایی فصل اول حضور یافت.

پخش انیمه از روز 1 آوریل (12 فروردین) از شبکه TV Tokyo و سایر شبکه‌های وابسته به آن آغاز شد. این انیمه در ژاپن توسط Amazon Prime Video، نتفلیکس و Hikan TV پخش می‌شود. Crunchyroll پخش آن در آمریکا، اروپا، آفریقا، استرالیا و نیوزیلند را ترتیب می‌دهد. نتفلیکس پخش آن در منطقه آسیا-اقیانوسه (به غیر از استرالیا، نیزولند و چین) را هم بر عهده گرفته است. Cruncyroll همچنین نسخه دوبله انگلیسی را هم پخش می‌کند.

کارگردانی انیمه توسط Kaori Makita (با سابقه کار روی Twittering Birds Never Fly: The Clouds Gather) در استودیوی MAPPA انجام می‌شود. Twin Engine برنامه‌ریزی کارها را بر عهده دارد. Koji Hisaki طراح شخصیت‌ها و Yoshiaki Dewa آهنگ‌ساز انیمه هستند. Ringo Sheena و Millennium Parade با همکاری یکدیگر موسیقی تیتراژ آغازین انیمه به‌نام WORK را سرودند.

مانگای Hell’s Paradise درباره شخصیت Gabimaru است؛ او زمانی به عنوان قوی‌ترین نینجا شناخته می‌شد، اما حالا از این حرفه خارج شده و بر ضد قوانین روستای خود عمل می‌کند. بعد از اینکه گرفتار می‌شود، می‌گوید هیچ چیزی برای زندگی کردن ندارد. با این حال، به دلیل تمرین‌های ابرانسانی، وی از چندین نوع متفاوت اعدام از قطع سر تا سوزاندن جان سالم به در می‌برد. Sagiri Asaemon که شخص اعدام کننده است، به Gabimaru می‌گوید او دلبستگی ماندگاری به زندگی دارد و به وی ماموریتی برای به‌دست آوردن تبرئه‌اش می‌دهد: پیدا کردن اکسیر جاودانگی.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *