گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلری از گیم‌پلی بازی Hellboy: Web of Wyrd منتشر شد

اولین‌بار در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد و از زمان تا به الان خبری از بازی منتشر نشد تا اینکه استودیوهای Good Shepherd Entertainment و با همراهی توسعه‌دهنده آن یعنی Upstream Arcade، سرانجام برای علاقه‌مندان به بازی اکشن/روگ‌لایت،Hellboy: Web of Wyrd تریلری جدیدی از گیم‌پلی آن را منتشر کردند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

تریلر گیم‌پلی که در نمایشگاه ID@Xbox Digital منتشر شده بود ما با برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی Web of Wyrd، از جمله مکان‌های آن و همچنین «پسر جهنمی» و روش‌های که برای ازبین‌بردن دشمنان استفاده می‌کند، آشنا می شویم.

بازی Web of Wyrd با همکاری کمپانی معروف Dark Horse Comics و خالق پسر جهنمی یعنی مایک میگنولا در دست‌ساخت هست و قرار است پسر جهنمی را «به یک سری ماجراجویی‌های بسیار متفاوت و کاملاً منحصربه‌فرد» فرستاده شود که به خانه اسرارآمیز پروانه‌ای گره‌خورده.

خانه پروانه‌ای که در سال ۱۹۶۲ توسط غیب شناس پاسکواله دنوو ساخته شد، در واقع دروازه‌ای به بعد وحشتناک و جذابی به نام The Wyrd است. یک مأمور سازمان B.P.R.D برای شناسایی به عمارت فرستاده می‌شود و به‌سرعت ناپدید می‌شود و این شما هستید که به‌عنوان پسر جهنمی و به همراهی تیم مأموران اداره خود، همکار گمشده خود را پیدا کرده و اسرار خانه پروانه‌ای را کشف کنید.

در طول این تحقیق، شما هواپیماهای شگفت‌انگیز و عجیب موجود در The Wyrd را کاوش خواهید کرد که هر کدام خانه هیولاهای قدرتمند با فرم های از خدایان فراموش شده، گنجینه‌های باشکوه و اسرار قدرتمند هستند؛ اما باید اخطاری به بازیکن داده شود، زیرا نیروی شر باستانی در دورترین نقاط The Wyrd در سایه ها قرار دارد؛ نیروی شری که بشدت مشتاق بیرون آمدن است

در حال حاضر بازی برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری اس/اکس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و پی‌سی (استیم) در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که سازندگان بازی  Hellboy: Web of Wyrd از لنس ردیک فقید برای صدای پسر جهنمی استفاده کردند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *