گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر: بازی‌های Halo و Gears دیگر لازم نیست اولویت اصلی باشند

اوایل این هفته مایکروسافت نمایشی از آینده ایکس باکس ارائه داد که در آن تریلرها و گیم‌پلی عناوینی همچون Starfield، Avowed و Senua’s Saga: Hellblade 2 را دیدیم. بازخوردها نسبت به اکثر بازی‌ها مثبت بود، اما برخی متوجه عدم حضور عناوینی شدند که پیش از این بار برند ایکس باکس را به دوش می‌کشیدند. بله بازی‌هایی مثل Forza Motorsport و Fable را دیدیم، ولی خبری از Gears و Halo نبود. نبود Halo عجیب‌تر به‌نظر رسید، چراکه Halo Infinite در سال 2021 عرضه شد و عنوانی خدمات‌محور است که همچنان پشتیبانی از آن با محتویات جدید ادامه دارد. بنابراین بسیاری انتظار حداقل به‌روزرسانی جدیدی را داشتند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس در مصاحبه‌ای جدید با The Guardian گفت شاید باید انتظار کمتری از مجموعه‌های Halo و Gears داشته باشیم. چراکه دیگر این شرکت نیاز نیست به اندازه قبل به آن‌ها تکیه کند:

«نمی‌گویم Halo اهمیت کمتری پیدا کرده، اما حالا بیش از 20 استودیو داریم. قبلا اساسا 4 بازی مهم Fable ،Forza ،Halo و Gears را داشتیم. ولی حالا تعداد عناوین ما بسیار بیشتر شده است.

صد البته صحبتی از توسعه پردردسر Halo Infinite و در سطح انتظارات عمل نکردن پشتیبانی از خدمات زنده بازی نشد. اخیرا کارمندان زیادی از 343 Industries اخراج شده‌اند یا استعفا داده‌اند. با این حال طبق گفته مت بوتی، رئیس استودیوهای Xbox، آن‌ها همچنان تحت مدیریت جدید Pierre Hintze توسعه مجموعه Halo را ادامه می‌دهند. با این وجود، بوتی مشخص کرد که تعدیل نیرو 343 هدف‌دار بوده و آن‌ها با تیم مدیریت جدید به دنبال پیشرفت هستند:

«من نسبت به تیم مدیریت مطمئن هستم. اما تیمی که ما را تا به اینجا آورد احتمالا دیگر برای پیشروی مسیر آینده ما را همراهی نمی‌کند.»

پس با این حال چه زمانی باید انتظار بازی بعدی Halo را داشته باشیم؟ بوتی نسبت به این سوال پاسخی نداد، اما اسپنسر به شکل مبهمی گفت روی «چیزهای بسیار جالبی» کار می‌شود:

«ما اخبار تغییر تیم مدیریت 343 را کاملا عمومی کردیم. می‌توانید ببینید که در فضای مجازی تیم آن‌ها درباره فصل‌های مختلف Infinite حرف می‌زنند. اما نمی‌خواهم تا زمانی که آماده نیستند آن‌ها را مجبور کنم درباره برنامه بلند مدت خود حرف بزنند. فکر می‌کنم چیزهای جالبی را خواهید دید.»

برخی منابع معتبر خبر داده‌اند که استودیوی Certain Affinity در حال کار روی بخش چندنفره آنلاین بزرگی از Halo هستند (احتمالا یک بتل رویال یا عنوانی در سبک Tarkov). البته مایکروسافت هنوز چیزی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است.

بازی Halo Infinite را می‌توانید روی پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس و اس تجربه کنید. فصل چهارم محتویات این عنوان هفته آینده منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *