گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمالاً نسخه جدید Half-Life در رویداد Gamescom 2023 معرفی شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، احتمالاً در مراسم Gamescom 2023 شاهد معرفی نسخه جدیدی از سری بازی‌های قدیمی Half-Life باشیم. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

طبق گفته‌های کاربری به اسم ItzDarko42 در ردیت، کمپانی Valve در میان غرفه‌داران مراسم Gamescom 2023 نیز حضور دارد که به‌خودی‌خود شاید معنای زیادی نداشته باشد بااین‌حال، این خبر زمانی جالب می‌شود که در میان تگ‌های مرتبط با این کمپانی، نام مجموعه Half-Life به چشم می‌خورد!

Half-Life

 

پس از گذشت سال‌ها که از زمان انتشار بازی تحسین شده Half-Life 2: Episode Two می‌گذرد – این بازی سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود – بعید به نظر می‌رسد که Valve هرگز قسمت سوم را منتشر کند با تمامی اوصاف، این سری به طور کامل فراموش نشده است، زیرا Half-Life: Alyx توسط Valve در سال ۲۰۲۰ برای عینک‌های واقعیت مجازی یا همان VR عرضه شد؛ هرچند که به‌اندازه نسخه‌های قبلی این مجموعه قدیمی محبوب نشد!

ازآنجایی‌که شایعه شده است که Alyx در آینده برای PS VR2 عرضه می‌شود، اعلامیه جدید کمپانی Valve در مورد مجموعه Half-Life در مراسم Gamescom 2023 که از ۲۳ تا ۲۷ آگوست در شهر کلن، آلمان برگزار می‌شود، می‌تواند مربوط به نسخه دوم Alyx یا نسخه مخصوص PS VR2 باشد!

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *