گیمینگرویتی

ثبت نام

لباسHEV در ماد RTX بازی Half Life 2 نسبت به نسخه اصلی 34 برابر پولیگان‌های بیشتری دارد

به گزارش گیمین‌گرویتی، دو ماه پیش، شرکت NVIDIA پروژه مادینگ Half-Life 2 RTX را معرفی کرد. این پروژه با استفاده از RTX Remix توسط  استودیوی جدید Orbifold توسعه داده می‌شود. این استودیو با گردآوری تیم‌های پشت پروژه‌های محبوبی مانند Half-Life 2: VR، Half-Life 2: Remade Assets، Project 17 و Raising the Bar: Redux تأسیس شده بود.

دیروز، بالاخره فرصت شنیدن حرف‌های مستقیم از سازندگان Half-Life 2 RTX را داشتیم. این امکان به واسطه یک مصاحبه ویدئویی بود که توسط کانال YouTube با نام Lambda Generation پخش شده بود. کرالیچ (دیوید)، که قبلاً در پروژه Raising the Bar: Redux و پروژه Portal: Prelude RTX کار کرده بود، جزئیاتی از تعداد چندین چهره کلیدی نظیر headcrab و لباس HEV گردون (HEV suit) در این نسخه بازسازی را فاش کرد.

طبق حرف‌‌های ایشان headcrab بی‌دندان و کاملاً بی‌خطر، در Half-Life 2 RTX دارای 49,668 پولیگان است، در حالی که در بازی اصلی تنها 1690 پولیگان داشت. این تفاوت حدوداً 30 برابر جزئیات بیشتر است. این دقت اضافی برای ایجاد حجم فیزیکی در headcrab استفاده شده است که در مدل اصلی با استفاده از تکسچرها یا نقشه‌های نرمال نمایش داده می‌شد. اما این رویکرد برای بهبود بسیاری از مدل‌های بازی دیگر است. البته یکی دیگر از موارد مهم در تریلر، لباس HEV بود که دارای 95,000 پولیگان است؛ افزایشی حدود 4,000 درصد نسبت به 2800 پولیگان بازی اصلی. این مدل‌های با دقت بالا و کارآمد توسط RTX Remix رندر شده‌اند، که در انتقال این نوع مدل‌های با پالیگان بالا بسیار موفق است. افزودن چنین مواردی به بازی به این سختی هم نیست.

مصاحبه چندین نکته جالب را بر‌ملا کرد:
شرکت Valve به Half-Life 2 RTX نظارت می‌کند و هرچند نقشی در توسعه آن ندارد، اما به جریان اخبار آن نگاه می‌کند
شرکت NVIDIA با ارائه پشتیبانی فنی (پس از درخواست Orbifold، Parallax Occlusion Mapping به RTX Remix اضافه کرده است) و پشتیبانی از ایجاد هنر از طریق راهنمایی Orbifold در فرآیند PBR/path traced کمک می‌کند
از Assetهای بازسازی شده توسط Valve برای Half-Life: Alyx هر زمان که ممکن باشد استفاده خواهد شد
تکسچرها به صورت دستی بازسازی می‌شوند
رزولوشن تکسچرهای جهان‌بازی به 4K افزایش پیدا می‌کند، در حالی که تکسچرهای دیگر به 2K خواهند بود
بعضی از انیمیشن‌ها نیز بازسازی خواهند شد
بیشتر مادهای استاندارد با Half-Life 2 RTX نیز کار خواهند کرد
تیم علاقه دارد دو اپیزود دیگر را بازسازی کند، اما این پروژه‌ها پس از اتمام این پروژه به طور جداگانه مدیریت خواهند شد
استودیو Orbifold هنوز تصمیمی برای نشان دادن چهره گوردون در بازی نگرفته است

این نسخه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *