گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Hades 2 در نیمه دوم 2024 در دسترس زودهنگام خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Hades 2 از شرکت Supergiant Games در کوارتر دوم سال 2024 به مرحله دسترسی زودهنگام وارد می‌شود. این بازی در فروشگاه Steam و فروشگاه Epic Games قابل دسترسی خواهد بود و جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار، نیازمندی‌های سیستم، قیمت و موارد دیگر نزدیک‌تر به زمان عرضه منتشر خواهد شد.

در یک پست جدید، توسعه‌دهنده به زمان دسترسی‌زود‌هنگام که هنوز خیلی دور است پرداخته است. “شما ممکن است بپرسید، چرا نمی‌توانیم همین الان بازی را در دسترس زودهنگامی قرار دهیم؟! بازی در تریلر اولیه به نظر می‌آمد که خیلی پیشرفته است! دلیل این است که Hades 2 حداقل به اندازه‌ای محتوا را از روز اول دسترسی‌زود‌هنگام خواهد داشت که بازی اصلی وقتی که در دسترس زودهنگام در Steam عرضه شد داشت.”

گرچه بازی به طور پیش‌فرض کامل نخواهد بود، Supergiant Games همچنان می‌خواهد هر چیزی که ممکن است برای تضمین ارزش بازی در هر ظرفیتی از بازی شما در دسترس باشد، انجام دهد. قبل از شروع دسترسی زودهنگام، یک تکنیکال‌تست با تعداد محدودی از بازیکنان به منظور حل هر گونه مشکلات فنی یا سازگاری هدف دارد. این آزمون حاوی کمترین محتوا نسبت به نسخه دسترسی زودهنگام خواهد بود و جزئیات بیشتری پیش از رفتن به مرحله عملیاتی آن منتشر خواهد شد.

در نهایت، مانند بازی اول، Hades 2 بروزرسانی‌های اساسی خواهد داشت که به محتوای اصلی اضافه می‌شوند و سیستم‌های موجود بر اساس بازخوردها بهبود می‌یابند. شخصیت‌ها و محتوای داستان جدید، ارتباطات عمیق‌تر و موارد دیگر افزوده و با نسخه 1.0 منتشر می‌شود.

البته Supergiant نمی‌داند که چقدر زمان می‌برد تا به نسخه کامل برسد، بنابراین تمرکز خود را بر روی ساخت محتوای اصلی برای تکنیکال‌تست و دسترسی زودهنگام گذاشته است. در انتظار به روزرسانی‌های بیشتر در این مدت باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *