گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدید انیمه Gundam SEED FREEDOM

اکانت رسمی توییتر انیمه Gundam Seed، از یک ظاهر Mecha جدید در ویدیوی تبلیغاتی سوم خود، پرده بر‌می‌دارد.

 

اکانت توییتری این انیمه، دو تصویر منتشر کرده است که ظاهر لباس‌های جدید را به نمایش می‌گذارد. در ادامه این دو تصویر را مشاهده کنید:

 

 

همچنین، کارکنان این انیمه، از یک ظاهر جدید برای لباس‌های موبایلی جوخه Black Knights رونمایی کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

کارگردان Mobile Suit Gundam Seed، میتسو فوکودا (Mitsuo Fukuda) در حال کارگردانی این فیلم در Bandai Namco Filmworks می‌باشد. فاکودا همچنین فیلمنامه این اثر را به همراه همسر فقیدش، چیاکی موروساوا (Chiaki Morosawa) و لو گوتو (Liu Goto) نوشته است. طراحی کاراکترها هم به عهده هیراشی هیرای (Hirashi Hirai) می‌باشد.

این پروژه بخشی از فیلم Mobile Suit Gundam Seed Project Ignited است که در سال 2021 معرفی شد. اولین انیمه تلویزیونی Mobile Suit Gundam Seed از سال 2002 تا 2003 به نمایش درآمد که در ادامه، Mobile Suit Gundam Seed Destiny از سال 2004 تا 2005 کار آن را دنبال کرد.

کارگردان Mobile Suit Gundam Seed، میتسو فاکودا، تایید کرد که این فیلم، دنباله‌ای بر دومین انیمه تلویزیونی Gundam Seed، به نام Mobile Suit Gundam Seed Destiny است.

 

در ادامه، می‌توانید تریلر جدید منتشر شده این انیمه را مشاهده نمایید:

 

 

چیاکی موروساوا (Chiaki Morosawa)، نویسنده دو سری از انیمه Gundam Seed، سال 2016 در سن 56 سالگی درگذشت. او با همسرش که هر دو سری این انیمه را کارگردانی کرده بود، همکاری می‌کرد. موروساوا در سال 2008 توضیح داده بود که داستان این پروژه تکمیل شده است، ولی او از تمام شدن دنباله Mobile Suit Gundam Seed Destiny در سال 2005، بیمار بود.

 

این فیلم در تاریخ ژانویه 2024 در کشور ژاپن به نمایش درمی‌آید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *