گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: مشخص شدن تاریخ پخش انیمه Gundam: Requiem for Vengeance در تریلر جدید آن

به گزارش گیمین‌گرویتی، باندای نامکو فیلم‌ورکس (Bandai Namco Filmworks) در تیزر جدیدی از انیمه‌ی Mobile Suit Gundam: Requiem for Vengeance، مشخص کرد که انیمه‌ی مذکور در پلتفرم نتفلیکس (Netflix) به‌صورت جهانی پخش خواهد شد.

 

شش قسمت سی دقیقه‌ای این انیمه به‌صورت جهانی استریم خواهد شد و داستان آن، روی European Front در جنگی یک‌ساله متمرکز خواهد بود که اولین انیمه‌ی فرنچایز Gundam، آن را به تصویر کشیده بود.

 

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تریلر انیمه سینمایی Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans: Urdr-Hunt

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

داستان Gundam: Requiem for Vengeance، حول محور شخصیت ایریا سوراری (Iria Sorari) می‌چرخد (اولین شخصیت از سمت چپ در تصویر زیر)، و ربات‌ها هم شامل Zaku II (وسط) و Gundam (راست) می‌باشند.

 

 

این سریال، توسط اراسماس بروسدا (Erasmus Brosdau) کارگردانی می‌شود. کارکنان استودیو‌های سان‌رایز (Sunrise) و سیف‌هاوس (Safe House) درحال ساخت صفر تا صد انیمه‌ی مورد بحث با استفاده از موتور آنریل‌انجین 5 (Unreal Engine 5) هستند. نویسندگی بر عهده‌ی گاوین هیگنایت (Gavin Hignight) است که سابقه‌ی کار روی Tekken: Bloodline Transformers: Cyberverse ،Star Wars، Resistance و بازی Marvel’s Spider-Man را دارد. نائوهیرو اوگاتا (Naohiro Ogata) هم که سابقه‌ی کار روی Mobile Suit Gundam The Witch From Mercury و Mobile Suit Gundam Thunderbolt را نیز دارد، به همراه هیگنایت وظیفه‌ی مدیران اجرایی را بر عهده دارند. همچنین، هیروآکی یورا (Hiroaki Yura) تهیه‌کننده‌ی این انیمه می‌باشد.

 

مانوئل آگوستو دیسکینجر مورا (Manuel Augusto Dischinger Moura)، طراح اصلی شخصیت‌ها و کیمیتوشی یامانه (Kimitoshi Yamane) که سابقه‌ی کار روی Cowboy Bebop ،Escaflowne و چندین پروژه از سری Gundam را نیز دارد، نظارت‌کننده‌ی طراحی‌های مکانیکی است. ویلبرت راجت (Wilbert Roget) هم که سابقه‌ی کار روی بازی‌های Mortal Kombat 11 ،Call of Duty: WWII ،Lara Croft و Temple of Osiris را دارد هم برای این انیمه آهنگسازی می‌کند.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *