گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی Grand Theft Auto V به 180 میلیون نسخه رسید

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Take-Two Interactive آمار جدیدی از فروش بزرگ‌ترین بازی‌های خود ارائه داد. بازی Grand Theft Auto 5 با ارسال بیش از 180 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها همچنان موفق‌ترین عنوان این شرکت است. همچنین کل فرانچایز Grand Theft Auto هم به فروش 400 میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

تعداد نسخه‌های ارسالی Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها تاکنون 53 میلیون نسخه و این رقم برای کل مجموعه هم 75 نسخه بوده است. استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت Take-Two همچنین گفت تا به حال بیش از 11 میلیون نسخه از NBA 2K23 به فروشگاه‌ها ارسال شده که رکورد جدیدی برای این سری است. علاوه بر این، بازی NBA 2K23 روزانه 2.3 میلیون بازیکن فعال دارد و بیشترین فروش ارز مجازی در تاریخ این مجموعه را داشته است.

متاسفانه با وجود اینکه درآمد خالص با افزایش 53 درصدی به 5.35 میلیارد دلار رسید، Take-Two گزارش ضرر خالص 1.12 میلیارد دلاری طی کل سال مالی گذشته را داد. آن‌ها در ربع چهارم مالی به تنهایی 610 میلیون دلار ضرر کردند. با این حال زلنیک باور دارد درآمد کلی بیش از 8 میلیارد دلاری در سال 2025 ممکن است، چون تا آن زمان «چندین بازی انقلابی» عرضه خواهند کرد که «استانداردهای جدیدی را به صنعت بازی‌های ویدیویی وارد می‌کنند.» منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *