گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی GTA 6 همزمان با کنسول‌ها برای PC عرضه نخواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، قرار بود تا بعد از ظهر امروز منتشر شود، اما بعد از اینکه این تریلر لیک شد، راکستار گیمز (Rockstar Games) سریعاً تریلر را چند ساعت جلوتر از زمان خود عرضه کرد. حالا که بازی معرفی شده، بیانیه‌ی خبری راکستار، اطلاعات دیگری را مربوط به زمان عرضه‌ی این بازی فاش کرده است.

 

بیشتر بخوانید: اولین تریلر Grand Theft Auto 6 منتشر شد!

 

راکستار تایید کرده است که بازی Grand Theft Auto 6 در زمان عرضه‌ی خود، تنها برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس در دسترس قرار خواهد گرفت و خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیست‌. مثل سنت‌های پیشین راکستار، پلیرهای رایانه‌های شخصی باید مقداری دیگر برای عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم خود صبر کنند.

 

بیانیه‌ی خبری راکستار گفت:

 

راکستار گیمز، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، مفتخر است تا اعلام کند که بازی Grand Theft Auto 6 در سال 2025 به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس می‌آید.

 

با توجه به موفقیت بزرگی که بازی Grand Theft Auto 5 روی رایانه‌های شخصی رقم زده است (حتی بیش از عناوین دیگر راکستار)، سوالات بسیاری راجع به اینکه آیا GTA 6 این سنت را می‌شکند و بالاخره به‌طور همزمان مانند پلتفرم‌های دیگر، به رایانه‌های شخصی در روز عرضه خود می‌آید یا خیر بوده است، اما تعجبی ندارد که این شرکت تصمیم گرفته تا مانند بازی‌های Grand Theft Auto 5 ،Grand Theft Auto 4 و Red Dead Redemption 2 به سنت خود همچنان پایبند باشد. این بازی‌ها همگی چندین ماه بعد از عرضه، راه خود را به PC پیدا کردند.

 

بازی Grand Theft Auto 6 در ایالتی خیالی با نام Leonida (الهام گرفته شده از ایالت Florida) و شهر وایس‌سیتی (الهام گرفته شده از شهر Miami) در جریان دارد و راکستار، قول بزرگ‌ترین و همه‌جانبه‌ترین تحول را در سری Grand Theft Auto می‌دهد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *