گیمینگرویتی

ثبت نام

راکستار تایید کرد: Grand Theft Auto 6 در دسامبر رونمایی خواهد شد

به طور رسمی اعلام شد که به زودی شاهد رونمایی بازی بسیار مورد انتظار GTA 6 خواهیم بود. اولین بار در اوایل سال 2022 اعلام شد که بازی در مرحله توسعه قرار دارد و حالا مشخص شد اولین تریلر آن در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. این خبر اکنون به طور رسمی توسط خود Rockstar Games تأیید شده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، این شرکت در پیامی که به تازگی در پلتفرم رسانه اجتماعی X منتشر کرده است، از بازیکنان و طرفداران خود به خاطر حمایت وفرصتی برای ایجاد بازی‌هایی که واقعاً به آن‌ها علاقه‌مند هستیمتشکر کرده است.

خبر بزرگ در انتهای پیام تأیید شد و سم هاوزر، بنیانگذار و رئیس کمپانی، تأیید کرد که اولین تریلر Grand Theft Auto 6 در اوایل دسامبر، حدود یک ماه دیگر، رونمایی خواهد شد.

هاوزر نوشت: “ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به شما اطلاع دهیم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر Grand Theft Auto بعدی را منتشر خواهیم کرد. ما مشتاق هستیم تا سال‌های بیشتری این تجربیات را با همه شما به اشتراک بگذاریم.”

البته اوایل دسامبر زمانی است که The Game Awards برنامه ریزی شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این رویداد به عنوان صحنه رونمایی بزرگ Grand Theft Auto 6 خواهد بود یا اینکه Rockstar تصمیم خواهد گرفت آن را به شیوه خود انجام دهد.

پیش از این گفته شده بود که این بازی ممکن است قبل از آوریل 2025 عرضه شود، این حرف بر اساس پیش بینی درآمد سال مالی آینده شرکت مادر Rockstar، Take-Two Interactive، گفته شده بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “راکستار تایید کرد: Grand Theft Auto 6 در دسامبر رونمایی خواهد شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *