گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok در راه است

بنا بر شایعات منتشر شده، کمپانی سونی در حال ساخت DLC یا همان بسته الحاقی‌ای برای بازی God of War Ragnarok که در سال ۲۰۲۲ برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 عرضه شده بود، هست. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

کارگردان God of War Ragnarok، اریک ویلیامز، اندکی پس از عرضه بازی گفته بود که بعید است که این بازی DLC دریافت کند، اما ظاهراً به نظر می‌رسد که برنامه‌ها تغییر کرده‌اند؛ به گفته افشاگر معروف The Snitch، توسعه‌دهنده SIE Santa Monica Studio در حال کار بر روی بسته الحاقی برای God of War Ragnarok است.

افشاکننده این خبر را در صفحه اکس خود اعلام کرد، اما در استریم توییچ (از طریق ResetEra) اظهار داشت که مطمئن نیست خود استودیو سونی سانتا مونیکا در حال حاضر روی آن کار می‌کند و از طرفی دیگر، مشخص نشده است که این بسته الحاقی جداگانه و مستقل از نسخه اصلی خواهد بود؛ مشابه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.

طبق گفته‌های The Snitch، او این جزئیات را از منبعی دریافت کرده است که قبلاً تصاویر Rise of the Ronin (قبل از این که بازی به طور رسمی معرفی شود.) به دست و او رسیده بود و همچنین در مورد DLC گفت که ۶۰٪ از مراحل توسعه پروژه کامل شده است بااین‌حال و در حال حاضر، قرار است در سال جاری منتشر شود.

اخیراً، سونی سانتا مونیکا نیز آگهی‌های شغلی منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است به دنبال متقاضیانی با «اطلاعات کامل از بازی‌های خدای جنگ (۲۰۱۸) و خدای جنگ راگناروک» داشته باشند، هست؛ اگرچه پس از آن گمانه‌زنی‌ها به سمت یک دنباله کامل God of War Ragnarok گرایش پیدا کرد، اما ممکن است که لیست‌ها در عوض به DLC مرتبط باشد

بازی خدای جنگ راگناروک برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 در دسترس است و تا ۱ فوریه بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروخته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *