گیمینگرویتی

ثبت نام

با انتشاری تریلری تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 مشخص شد

کمپانی 505 Games سال گذشته تأیید کرد که بازی Ghostrunner 2 در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و طی به‌روزرسانی اخیر در فهرست فروشگاه Epic Games، تاریخ عرضه این عنوان اول‌شخص اکشن پلتفرمر به ماه اکتبر اشاره داشت که اکنون این خبر به طور رسمی توسط کمپانی 505 Games تأیید شد. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

کمپانی 505 Games در توییتی که اخیراً منتشر شده، با تأیید افشای اطلاعات ذکر شده، تأیید کرد که Ghostrunner 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (پنج‌شنبه، ۴ آبان‌ماه) برای پی‌سی (از طریق فروشگاه‌های Steam، Epic Games Store و GOG)، ایکس‌باکس سری اس/اکس و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود که با اضافه‌شدن این بازی به باه اکتبر، این ماه را پربارتر و شلوغ‌تر از قبل کرده است. لازم به ذکر است که ثبت‌نام‌ها برای نسخه بتای بسته بازی در اوایل این ماه آغاز شد.

پس از معرفی زودهنگام بازی در فروشگاه Epic Games، کمپانی 505 Games تأیید کرد که صفحه پیش‌خرید بازی کار خود را شروع کرده است و از طرفی دیگر، تریلری از سکانس‌های اکشن دیوانه‌کننده بازی و آنچه که طرف‌داران از Ghostrunner 2 باید انتظار داشته باشند را منتشر کرد.

همانند بازی قبلی، Ghostrunner 2 اثری پلتفرمر با سرعت بالا، کشتن با یک ضربه (که برای شخصیت اصلی بازی نیز صدق می‌کند) خواهد بود، اما مهم‌ترین تفاوت نسخه دوم با نسخه اول، بخش‌های موتورسیکلت و مبارزه با باس‌های غول‌پیکر هست که هیجان زیادی به مبارزات تزریق می‌کند!

بازی در ۳ نسخه استاندارد، Deluxe و نسخه Brutal  برای پیش‌خرید در دسترس هستند؛ محتویات نسخه اول فقط بازی اصلی را با خود به همراه دارد و نسخه دوم، Traditional Katana Pack و Deluxe Pack با اسکین شمشیر را ارائه می‌دهد؛ اما نسخه سوم، شامل همان محتوا، به‌علاوه بسته Brutal Pack (حاوی پوسته‌های متحرک شمشیر و دست و اسکین موتورسیکلت) و دسترسی زودهنگام ۴۸ ساعت قبل زمان عرضه رسمی بازی و Season Pass است.

لازم به ذکر است قیمت Season Pass بازی به‌صورت جداگانه با قیمت ۱۹.۹۹ خواهد بود و شامل یک حالت جدید برای بازی و چهار بسته تزیینی یا همان cosmetic packs هست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *