گیمینگرویتی

ثبت نام

فیلمنامه فیلم Ghost of Tsushima آماده است

به گزارش گیمین‌گرویتی، فیلم Ghost of Tsushima که قبلاً در سال 2021 توسط کارگردان چاد استاهلسکی معرفی شده بود، اکنون یک فیلم‌نامه آماده برای شروع ساخت فیلم دارد. علاوه بر این، تیم خلاق پیشرفت قابل توجهی داشته، اما اعتصابات مستمر جلوی اقدامات بیشتر را گرفته‌اند.

گفته‌های مستقیم استاهلسکی به شرح زیر است:

“ما یک فیلمنامه داریم، ما بسیار نزدیک به این هستیم که از نظر توسعه اقدامات را جلو ببریم. توسعه همیشه مشکل است، این مسأله به استودیوها، اعتصابات، دسترسی‌پذیری‌ها و جستجوها بستگی دارد. شما باید چیزها را به وجود بیاورید. فکر می‌کنم دو چیزی که بیشترین علاقه را به آن‌ها داریم، Highlander و Ghost of Tsushima هستند. هر دو آی‌پی‌های فوق‌العاده‌ای هستند، داستان Ghost هم یکی از روایت‌های مورد علاقه من در تمام زمان‌هاست.”
استاهلسکی به خاطر فیلم‌های John Wick شناخته شده است و برای Ghost of Tsushima می‌خواهد بازیگران ژاپنی را انتخاب کند تا به زبان مادری خود بیان کنند.

بازی Ghost of Tsushima یک بازی اکشن-ماجراجویی ، مخفی‌کاری است که توسط استودیو Sucker Punch ساخته شده است. بازیکنان باید به عنوان یک سامورایی به اسم جین‌ ساکای از جزیره خود مقابل تهاجم مغول‌ها دفاع کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *