پس از عرضهی عنوان تحسین شدهی Ghost of Tsushima به نظر میرسد که اکنون استودیو ساکرپانچ به دنبال ساخت دنبالهی این بازی می باشد.
به گزارش گیمینگرویتی، استودیو ساکرپانچ به دنبال نویسندهی روایی برای پیوستن به تیم نویسندگان و کمک به خلق محتوای روایی درگیرکننده برای پروژهای که در پیش دارند، است.
کارهای روزانه که شامل نوشتن دیالوگ، متن و خلق داستانها در دنیای Open World بازی و ترکیب اطلاعات روایی همراستا با دیگر طراحها میباشد.
کاندید منتخب ما باید بازی سابق موفقی در کارنامه خود به عنوان نویسنده، مهارت دیالوگ نویسی خارق العاده و درک کمنظیری از اینکه چگونه داستان های تاثیرگذار و شخصیتمحوری در دنیای جهانباز بلاک باستری داشته باشد.
مسئولیتها:
-دیالوگهای با کیفیت در زمان محدود برای بازیگران مختلفی که نقشهای متفاوتی ایفا میکنند، بنویسد.
-همکاری مستقیم و از راه دور با نویسندگان و دیگر طراحان برای خلق دنیای جهان آزاد داشته باشد.
-مشارکت و همکاری با دیگر بخش های روایت داستان؛ شامل مستند سازی، محتوای فرعی بازی و همراه با صداگذاری و دوبله سیستمیک و متن.
-مطرح کردن ایدههای روایی با تیم و خلق داستانی فوق العاده برای محصول
-بیشتر از یک سال تجربه به عنوان نویسندهی عناوین شاخص داشته باشد و اگر تجربه ساخت AAA جهان باز داشته باشد، بیشتر ترجیح داده می شود.
الزامات:
-مهارت های سازمانی خوب. قادر به نویسندگی تحت شرایط سخت و محدود با کمترین نظارت
-درک عمیق از طراحی روایی در دنیای جهانباز و نسل حاضر بازیهای جهانباز
-مهارت بالا در همکاری با تیم خلاق بازی در راستای شرایط و ضوابط مختلف. انعطاف پذیری برای همکاری از راه دور هنگامی که از خانه کار میکنید
-تجربهی دریافت بازخوردهای خلاقانه بر روی کارتان. توانایی بالا در جذب بازخورد و تجدید نظر در نویسندگی در راستای هماهنگی با ارزشهای اصلی طراحی
-مهارت انتقاد از خود و ارسال بازخورد سازنده به دیگر نویسندگان و طراحان.
-تمایل برای نوشتن داستانهایی دربارهی فئودال ژاپن (Feudal Japan)
بعلاوهی:
-بیش تر از دو سال تجربه به عنوان نویسندهی بازی
-عنوان شاخص AAA و جهانباز
-دانش از تاریخ فئودال ژاپن
اگر احساس میکنید مشخصات ذکر شده با شما سازگار است لطفاً رزومه و نمونه از متنهای نوشته شده توسط خودتان را ارسال کنید. نمونههایی که ما علاقهمند به دیدن آنها هستیم عبارت است از صحنههای کوتاه شخصیتمحور به صورت فیلمنامه، نمایشنامههای مرحله، دیالوگهای شاخهای، و/یا متنهای درون بازی مثل توضیحات مراحل، توضیح آیتمها و غیره. موارد فوقالذکر فقط به عنوان راهنمایی است، نه ملزومات مورد نیاز. نمونههای خود را که نمایندهی توانایی شما به عنوان نویسنده است را برای ما ارسال کنید و ما مشتاقانه منتظر خواندن آنها هستیم.
0 پاسخ به “توسعه دهندهی عنوان Ghost of Tsushima به دنبال استخدام نویسندهی روایی برای پروژههای آینده است”
امیدوارم قسمت دوم ایرادات قسمت اول رو رفع کنه تا با یک عنوان بی نقص طرف باشیم
مبارزات و محیط این بازی بی نظیره??
امیدوارم قسمت دوم ایرادات قسمت اول رو رفع کنه تا با یک عنوان بی نقص طرف باشیم
مبارزات و محیط این بازی بی نظیره??
من سکوت اختیار میکنم?
«عنوان تحسین شده»
از قصد نوشته و ترجمه شده????
من سکوت اختیار میکنم?
«عنوان تحسین شده»
از قصد نوشته و ترجمه شده????