گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: سازنده بازی Genshin Impact در حال ساخت یک بازی جدید برای رقابت با Animal Crossing است

Genshin Impact همیشه با Breath of the Wild مقایسه می‌شود. این عنوان 2 سال بعدتر منتشر شد و جلوه‌های گرافیکی، مکانیک‌ها و مینی‌گیم‌ها تا حد زیادی مشابه Breath of the Wild بودند. تنها تفاوت اینجاست که Genshin یک بازی Gacha در دسترس اکثر پلتفرم‌هاست. با این حال به‌نظر می‌رسد Mihoyo همچنان قصد الهام‌گیری از نینتندو را دارد. به گزارش گیمین‌گرویتی، لیکر Hoyoverse و استریمر توئیچ یعنی SipSipStefen تصاویری از یک بازی جدید شبیه به Animal Crossing را پخش کرده است.

تصاویر لو رفته چیزی را نشان می‌دهند که به‌نظر یک شخصیت سفارشی است. این شخصیت در حال گشت‌زنی در شهری کوچک است، Obeliskهایی در یک ساحل پیدا می‌کند، دکوراسین خانه خود را تغییر می‌دهد و در جلوی تابلوی شهر ایستاده و شخصیت‌های شبیه به حیوانات قابل مشاهده هستند.

چیزی که این ادعا را معتبرتر می‌سازد، این است که قبلا هم اطلاعات و تصاویری از بازی لو رفته بود. در ماه مه سال جاری، Ubatcha1 در توئیتر گفت: »شنیده‌ام Hoyoverse در حال ساخت یک بازی کژوال و شبیه‌ساز دیگری است.« او در آن زمان چیز زیاد دیگری نمی‌دانست و از دنبال کنندگان خود خواسته بود اگر اطلاعات بیشتری دارند با او به اشتراک بگذارند.

تا اینجا به‌نظر می‌رسد امکان ساخت شخصیت به دلخواه بازیکن وجود دارد، چراکه در کل این ویژگی بخشی اساسی از عناوین شبیه‌ساز زندگی مثل Stardew Vally و Animal Crossing است. اما جزئیات دیگری در دسترس نیست. تمام آنچه که می‌دانیم، این است که Mihoyo در حال توسعه بازی الهام گرفته از Animal Crossing با سبک دلخواه خود است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *