گیمینگرویتی

ثبت نام

Gabe Diaz کاراکتر اصلی بازی Gears Tactics به زودی به بخش چندنفره Gears 5 ملحق می‌شود

کمتر از یک ماه تا عرضه کنسول Xbox Series X|S باقی مانده و همانطور که انتظار دارید، بازی‌های زیادی نیز در کنار این کنسول‌های نسل بعدی در دسترس خواهند بود. فرنچایز Gears یکی از این عناوین است. نسخه کنسولی Gears Tactics برای اولین بار منتشر می شود، که نسخه فرعی این فرنچایز به سبک استراتژیک می‌باشد. Gears 5 نیز برای نسل نهم آپدیت شده است. ظاهرا مایکروسافت قصد ادغام این ۲ بازی با یکدیگر را نیز دارد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، در رویداد Razorcon اعلام شد که کاراکتر اصلی بازی Gears Tactics یعنی Gabe Diaz (پدر کیت دیاز، شخصیت محوری Gears 5) به زودی به بخش چندنفره Gears 5 اضافه می‌شود. برای بدست آوردن Gabe، ابتدا باید بخش آموزشی Gears Tactics را بر روی هر پلتفرمی از خانواده اکس‌باکس که می‌خواهید به اتمام برسانید. سپس این کاراکتر برای شما آنلاک می‌شود. در تریلری که به تازگی منتشر شده، به صورت خلاصه موارد جدیدی مانند سلاح‌های جدید و Jack به عنوان شخصیت قابل بازی نیز اعلام شدند.

بازی Gears Tactics در تاریخ ۱۰ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان برای کنسول‌های Xbox Series X|S و Xbox One منتشر می‌شود. نسخه PC نیز هم اکنون قابل تهیه می‌باشد. Gears 5 نیز برای پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس است. نسخه Xbox Series X|S نیز همراه با اسکین Gabe در تاریخ ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۷ آبان از طریق Smart Delivery  و Game Pass  عرضه می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *