گیمینگرویتی

ثبت نام

خالق سری بازی Gears of War: سری نیاز به ریبوتی همانند God of War دارد

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Gears of War در دوران ایکس‌ باکس 360 یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ها در آن دوران بود. زمانی که Epic Games یک سه‌گانه عالی از بازی‌های شوتر سوم شخص انقلابی ارائه داد و ارتشی از بازی‌ها تلاش می‌کردند تا با مکانیک‌های تیراندازی مبتنی بر پوشش آن را تقلید کنند. اگرچه این مجموعه هنوز هم یک موفقیت است، اما می‌توان گفت بخشی از محبوبیتی که آن زمان داشته، از دست داده است.
بر اساس گفته کلیف بلزینسکی، خالق این سری و کارگردان سه‌گانه اصلی آن، راه بازگرداندن “Gears of War” به اوجی که قبلاً داشت به بازگشت به نقطه شروع نیاز دارد. در یک مصاحبه با Comic Book، بلزینسکی گفته است که او احساس می‌کند سری “Gears” نیاز به یک بازنگری به سبک “God of War” سال 2018 دارد و اگر چنین پروژه‌ای تأیید شود، او خوشحال خواهد شد که مشاوره دهد.
بلزینسکی گفت: “من اعتقاد دارم که ‘Gears’ به یک بازنگری کوچک نیاز دارد، مثل چیزی که ‘God of War’ داشت، همیشه گفته‌ام، فيل اسپنسر (مدیر عامل بازی‌های مایکروسافت) شماره من را دارد، من خوشحال می‌شوم که مشاوره دهم. ‘Gears’ همیشه در قلب من خواهد بود.”

در حال حاضر به نظر نمی‌آید که مایکروسافت یا توسعه‌دهندگان The Coalition برنامه‌ای برای ریبوت “Gears of War” داشته باشند. اگر شایعات درست باشند، استودیو در حال کار بر روی نسخه اصلی بعدی این مجموعه است، که به نظر می‌آید تلاش می‌کند تا بر پایه طراحی نیمه‌جهان‌بازی که در “Gears 5” آزمایش شده است، ادامه دهد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *