گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Gears 6 نسبت به نسخه پنجم جهان‌بازتر خواهد بود

تقریبا 4 سال از عرضه بازی Gears 5 می‌گذرد. اما به‌نظر می‌رسد انتظار برای نسخه بعدی این مجموعه سوم شخص تیراندازی به آن اندازه که برخی انتظار داشتند طول نمی‌کشد. گزارشات اوایل سال جاری حاکی از آن بودند که استودیوی The Coalition دو پروژه معرفی نشده خود را لغو و به‌طور کامل روی بازی Gears 6 تمرکز کرده است. به گزارش گیمین‌گرویتی، ظاهرا در پشت صحنه پیشرفت در ساخت این عنوان بیش از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

نیک بیکر، موسس XboxEra، در قسمت جدید پادکست XboxEra گفت براساس آنچه که از منابع خود شنیده، بازی Gears 6 نسبت به انتظارات در وضعیت پیشرفته‌تری از توسعه قرار دارد.

بیکر توضیح نداد معنای دقیق این موضوع چیست یا نتیجه آن برای تاریخ انتشار بازی چه خواهد بود. وی در ادامه جزئیاتی کوتاه و احتمالی از خود بازی ارائه داد. او گفت Gears 6 به توسعه جهان نیمه‌باز که The Coalition در نسخه پنجم آغاز کرد ادامه می‌دهد. طبق گفته‌های بیکر، با وجود اینکه بعید است دنباله این مجموعه عنوانی کاملا جهان‌باز باشد، نسبت به نسخه پنجم بازتر خواهد بود.

البته بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات یا تاییدیه رسمی توسط The Coalition یا مایکروسافت این اطلاعات را غیر قطعی در نظر گرفت. البته چندان جای تعجب نخواهد داشت اگر نسخه بعدی هم مانند بازی پنجم دارای تغییراتی در گیم‌پلی باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *