گیمینگرویتی

ثبت نام

از بازی Spy x Family با نام Spy x Anya: Operation Memories رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،در جریان Nintendo Direct سپتامبر ۲۰۲۳، یک بازی Spy x Family با نام Spy x Anya: Operation Memories برای Nintendo Switch معرفی شد. بازیکنان Anya را همراهی کرده و به او کمک خواهند کرد تا یک دفتر خاطرات برای مدرسه پر کند. پس از معرفی Nintendo، Bandai Namco اعلام کرد که این بازی نیز برای PS4، PS5 و PC عرضه خواهد شد.

 

تریلر با صحبت کردن Anya با دوستش به نام Becky درباره اینکه چگونه یک دفتر خاطرات “فوق‌العاده‌ای عالی” خواهد ساخت آغاز می‌شود. سپس او را هم در مدرسه و هم در خانه با “والدین” خود یعنی Loid و Yor می‌بینیم. او با خانواده‌اش به مکان‌های مختلف می‌رود تا عکس‌هایی از رویدادها بگیرد. در یک نقطه از این تریلر ایگر با Damian نیز ظاهر می‌شود. داستان صوتی توجه دارد که این بازی عناصر شبیه‌سازی زندگی دارد و بازیکنان با گذراندن روزها و هفته‌ها، دفتر خاطراتی را که Anya “ایجاد” می‌کند، تحت تأثیر قرار می‌دهند.

بازی Spy x Anya: Operation Memories برای Nintendo Switch، PS4، PS5 و PC در سراسر جهان در طول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. Viz Media مسئولیت انتشار مانگای اصلی خارج از ژاپن را دارد. فصل اول انیمه در Crunchyroll قابل دسترسی است. فیلم Spy x Family: Code White و فصل دوم در حال توسعه و آماده‌سازی هستند و فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ در ژاپن عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *