گیمینگرویتی

ثبت نام

رویداد جدید Free Fire؛ کراس اوری بزرگ با طعم Money Heist!

در جدیدترین رویدادِ بازی Free Fire شاهد کراس اور این عنوان با سریال محبوبِ نتفلیکس، Money Heist هستیم. در این کراس اور که در ماه سپتامبر جریان خواهد داشت و از دیروز هم آغاز شده، چند نکته بیشتر به چشم می‌خورند که می‌توانید چکیده‌ای از آنها را در زیر ببینید:

  • با شروع بازی می‌توانید به تمِ Plan Bermuda دسترسی پیدا کنید.
  • بازیکنان می‌توانند رویدادی خاص که درون بازی جریان دارد را دیده و در آن شرکت کنند، همچنین حالت New Game، و یک لباس مخصوص که تنها در ماه سپتامبر قابل دسترسی است به بازی اضافه شده‌اند.
  • بازیکنان می‌توانند با دریافت دستورات “پروفسور (یکی از کاراکترهای اصلی سریال Money Heist) ” به انجام ماموریت‌های Plan Bermuda بپردازند.

بازیکنان از همان ابتدا، یعنی از لابی تا زمانِ فرود آمدن و بعد از آن با محیطِ Money Heist مواجه خواهند شد و در آخرین نقشه‌ی “پروفسور” شرکت خواهند داشت.

با Plan Bermuda، وارد رویدادی شوید که تماما با فعالیت‌های مرتبط با Money Heist پر شده‌اند، و از ۶ تا ۱۲ سپتامبر نیز به رویداد چاپ پول (Money Printing) بپیوندید!

بازیکنان با شرکت در رویداد خاصِ چاپ پول(Money Printing) به جوایز منحصر بفردی دست یابند. برای رسیدن به جوایز بیشتر و بهتر می‌توانید از این ۳ راه استفاده کنید:

  1. کامل کردن ماموریت‌ها و چالش‌های روزانه
  2. کمک کردن به دوستان در حل مشکلات و تکمیل ماموریت‌هایشان
  3. افزودن توکِن‌های Printer Fuel که درون بازی یافت می‌شوند

هر چه دستگاه پرینتر سریعتر کار کند، پول بیشتری نیز تولید خواهد شد! آیا بازیکنان می‌توانند تا ۲۲ سپتامبر که مصادف است با پایان رویداد، به مجموع ۱ میلیون دلار پول چاپ شده برسند؟!

شخصیت‌های خود را شبیه کاراکترهای Money Heist کنید!

با توجه به کراس اور Free Fire با Money Heist، شخصی سازی کاراکترها نیز گسترده‌تر و مرتبط با این سریال شده است.

در وهله‌ی اول همان لباس سرخ رنگِ معروفی که در نتفلیکس و Money Heist می‌دیدیم دردسترس کاربران خواهد بود. علاوه بر این، چند مورد انحصاری دیگر هم وجود خواهند داشت که بدین شرح هستند: Plan Bermuda Shinobi و Kunoichi, and Plan Bermuda Street.

لباس‌های Plan Bermuda Shinobi و Kunoichi

لباس Plan Bermuda Street

 حالتِ مورد انتظار Money Heist, New Game از ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۹ شهرویر ماه درسترس خواهد بود!

در حالتِ Money Heist، ۲ تیم ۴ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر تیمی که بتواند در زمان معین شده مقدار پول مشخص شده را چاپ کنند، برنده خواهد شد. بازیکنان با گرفتنِ دستگاه‌های چاپ پول که در نقشه گنجانده شده‌اند می‌توانند پول چاپ کنند. وقتی یک تیم، دستگاهی را به دست آورده و در حال چاپ پول است، نیاز به دفاع کردن دارد و تیم دوم می‌تواند با حمله به آن منطقه پول‌های چاپ شده را برای خود بردارد.

تیمی که بتواند مقدار پول مشخص شده یا بیشترین مقدار پول را در پایان بازی با خود داشته باشد، برنده محسوب می‌شود.

در صفحه‌ی Plan Bermuda منتظر دستوراتِ جدید “پروفسور” باشید.

هم صفحه‌ی فیسبوکِ بازی و هم صفحه‌ی درونِ بازی جزئیات جدیدِ Plan Bermuda را به اطلاع بازیکنان می‌رساند. با تماشای ویدیویی سینماتیک نیز می‌توانید ببینید که چگونه “پروفسور” اعضای Free Fire را برای انجام عملیات استخدام کرده است.

بازیکنان همچنان می‌توانند سهم خود از ویدیوها را داشته باشند و با حضورِ فعال در آنها به پایان مخصوص خود برسند. همچنین می‌توانید این پایان بندی‌ها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید و جایزه ببرید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *