گیمینگرویتی

ثبت نام

فصل OG عنوان Fortnite رکورد تعداد بازیکنان را زد

در ماه گذشته، Epic Games فصل OG عنوان Fortnite را راه عرضه کرد و حال و هوای این عنوان Battle Royale را به دوران ابتدایی خود در سال 2018 بازگرداند.

به گزارش گیمین‌گرویتی بازیکنان دوباره در نقشه جزیره اصلی فرود می‌آیند و به نظر می‌رسد که طرفداران این عنوان عاشق این بازگشت بوده‌اند. این بازی در آخر هفته رکوردهای جدیدی را در تعداد بازیکنان ثبت کرد. طبق آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان Fortnite OG در شنبه شب به اوج تعداد بازیکنان همزمان 6.172 میلیون بازیکن رسید. Epic نیز به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت که شنبه با بیش از 44.7 میلیون بازیکن که وارد بازی شده‌اند بزرگترین روز در تاریخ بازی بوده است و 102 میلیون ساعت بازی در آن روز انجام شده است.

Mat Piscatella، مدیر اجرایی Circana (NPD) و تحلیلگر صنعت بازی های ویدیویی، در توییتی اعلام کرد که در 3 نوامبر، اولین روز از دسترس بودن Fortnite OG، حدود 38 درصد از تمام بازیکنان Xbox و 33 درصد از همه بازیکنان PlayStation این عنوان را کردند. بازیکنان Xbox آن روز به طور متوسط ​​195 دقیقه در Fortnite بازی کردند، در حالی که بازیکنان PlayStation با 204 دقیقه حتی بالاتر رفتند.

این قطعاً خبر خوبی برای Epic است که اخیراً مجبور شد به دلیل مشکلات مالی بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج کند. با این حال، خواهیم دید که آیا عامل نوستالژی ادامه خواهد داشت یا خیر، اگرچه بسیاری از طرفداران قدیمی خواهان تبدیل این به یک حالت دائمی هستند.

به هر حال، در اینجا برنامه بقیه فصل Fortnite OG آمده است:

v27.00 – Season 5: دوباره به Tilted Towers برگردید و سلاح‌ها، تله‌ها و وسایل نقلیه‌ای را که در فصل 5 اصلی موجود بودند، بردارید! سواری‌های هیجان‌انگیز با Shopping Cart و All Terrain Kart که از حالت مخفی خارج شده‌اند بازگشته‌اند، و Damage Trap، Grappler و Boogie Bomb در میان سلاح‌های دیگر بازگشت انفجاری دارند.

v27.00 Nov 9 Hotfix – Season 6: تاریکی دوباره در Loot Lake بالا می گیرد! ترس و لذت های فصل 6 بازگشته اند، از جمله Quadcrasher، Mounted Turret، Six Shooter، Chiller Trap و موارد دیگر.

v27.10 Nov 16 Hotfix – Seasons 7 & 8: دمای قطبی و تجهیزات قاچاقچی بازگشته اند! با X-4 Stormwing و Pirate Cannon ضربه بزنید، گنج دفن شده غیرمخفی شده را حفر کنید و موارد دیگر را در یک بیوم برفی و اردوگاه های دزدان دریایی از فصل 7 و 8 پیدا کنید.

v27.11 Nov 23 Hotfix – Seasons 9 & X: فصل OG Fortnite را با سلاح‌ها و اقلامی ​​مانند Proximity Grenade Launcher، Air Strike، Junk Rift و موارد دیگر به پایان برسانید. همچنین، با Storm Flip و جت‌پک آینده‌گرانه از رویداد «The Final Showdown» فصل 9، نظم طبیعی را به چالش بکشید!

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *