گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اولین نگاه به گیم‌پلی بازی Ark: Survival Ascended

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Ark: Survival Ascended هم اکنون برروی استیم دردسترس است. طراح ارشد این بازی آقای کریگ براون (Craig Brown) در پلتفرم X با قرار دادن لینک صفحه‌ی استیم این بازی نوشته بود: “حدس بزنید چه چیزی در راه است…”

در مراسم Xbox Partner Preview، از اولین تریلر گیم‌پلی بازی Ark: Survival Ascended شد. این بازی ریمیک بازی اصلی خود یعنی Ark: Survival Evolved محسوب می‌شود.

تریلر منتشر شده، محیط‌های آشنای پر از دایناسور را نشان می‌داد که بازی Ark: Survival Evolved را به موفقیت بزرگی در سال 2015 تبدیل کرد.

 

شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی Wildcard اعلام کرده که Ark: Survival Ascended از مادینگ بین پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهد کرد. یعنی می‌توان مادهای ساخته شده برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را برای کنسول‌ها دریافت کرد.

سیستم مادینگ درون بازی CurseForge نام دارد که از طریق منوی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و بزودی با سازه‌ها، دایناسورها، نقشه‌ها، وسایل تزئینی و حالت‌های مختلف بازی پر خواهد شد. استودیوی Wildcard گفته که درحال کار با استودیوهای بازی‌سازی باتجربه است تا بتوانند بازی Ark: Survival Ascended را به بهترین اکوسیستم مادینگ تبدیل کنند.

از سوی دیگر، رابط کاربری این بازی تغییر کرده است. به گفته‌ی استودیوی Wildcard، رابط کاربری از نظر بصری کاملاً بازنگری شده و اکنون کارایی بیشتری دارد. دوربین سوم-شخص پیشرفت کرده است و نقشه‌ای پر از جزییات وجود دارد.

بازی Ark: Survival Ascended شامل تمامی بسته‌های الحاقی قبلی و نقشه‌های بازسازی شده می‌شود و محتویات مخصوص به خود را خواهد داشت. این محتویات شامل داستان جدید، پیشرفت‌های بسیار گیم‌پلی، بسته‌ی الحاقی جدید و رویدادهای فصلی می‌شود و به مرور زمان، 11 نوع حیوان مختلف عرضه خواهد شد. همچنین، استودیوی Wildcard درحال ساخت بازی Ark 2  و یک انیمیشن از این سری بازی می‌باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *