گیمینگرویتی

ثبت نام

Tokyo Game Show 2020 | بازی Final Fantasy XVI رده‌بندی سنی بزرگسالان دریافت خواهد کرد!

چندی پیش در طی مراسم PlayStation Showcase بازی مورد انتظار Final Fantasy XVI معرفی شد. به تازگی رده بندی سنی Final Fantasy XVI اعلام شده.

بازی Final Fantasy XVI رده بندی سنی بزرگسالان یا M را دریافت خواهد کرد و همینطور رده بندی سنی Pegi بازی نیز ۱۸سال خواهد بود. این اولین بار در تاریخ است که بازی این سری رده بندی بالاتر از نوجوانان یا T و رده بندی Pegi بالاتر از ١۶ سال دریافت می‌کند. جزئیات این رده بندی هنوز اعلام نشده‌است.

همینطور تهیه کننده Final Fantasy XVI آقای Naoki Yoshida در طی Yoshi-P Sanpo در TGS 2020 اعلام کرد که در اواخر ماه اکتبر وبسایت اطلاع رسانی بازی که حاوی توضیحاتی در مورد شخصیت‌ها و جهان XVI است راه اندازی خواهد شد.

همچنین Naoki Yoshida در پست مربوط به تریلر بازی نظری نوشته که به شرح زیر بود:

“من نمی‌خواستم که تریلر معرفی بازی صرفا چند کاتسین از پیش رندر شده و لوگوی بازی باشد، من می‌خواستم که از منابع درون بازی به صورت Real-Time برای معرفی بازی استفاده کنم اما زمان بندی برای این کار مناسب نبود. بازی هنوز بهینه نشده و هنوز کارهای بسیار زیادی باقی مانده که باید انجام شود، اما اگر ما یک تریلر از پیش رندر شده نشان می‌دادیم مردم می‌گفتند که بازی در سال ٢٠٣۵ منتشر می‌شود. من همچین حرف‌هایی را در بین کاربران آمریکایی زیاد شنیده‌ام، پس ما تصمیم گرفتیم تا چیزی را نشان دهیم که از درون بازی واقعی ضبط شده‌است. البته ما موارد مهم بازی را در این تریلر نشان نداریم. اطلاعات دیگر از بازی زمانی منتشر خواهد شد که کاملا آماده باشند.”

آقای Naoki Yoshida هم اکنون تنها بر روی Final Fantasy XVI تمرکز دارد. اطلاعات دیگر از بازی در سال ٢۰٢١ اعلام خواهند شد.

بازی Final Fantasy XVI در تاریخ نامشخص به صورت انحصاری زمانی برای PS5 منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *