گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه پی‌سی بازی Final Fantasy XVI به‌همراه دو DLC دیگر در دست ساخت هستند

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Square Enix طی پنل «صداهای Valisthea» در رویداد PAX West 2023 پیام جدیدی از Naoki Yoshida تهیه کننده بازی Final Fantasy XVI منتشر کرد.

Yoshida گفت بعد از واکنش مثبت طرفداران به نسخه پلی استیشن 5 سازندگان حالا تصمیم گرفتند روی دو DLC پولی و نسخه پی‌سی کار کنند. Yoshida گفت او امیدوار است تا قبل از پایان سال اطلاعات بیشتری درباره این DLCها و پورت پی‌سی در دسترس قرار دهند.
قرارداد انحصاری پلی استیشن 5 تا 6 ماه بوده است. نسخه پی‌سی شاید دقیقا هنگام پایان قرارداد منتشر نشود. اما در کل احتمال دارد تا قبل از یک سالگی نسخه پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد.

Yoshida همچنین عرضه به‌روزرسانی 1.10 بازی Final Fantasy XVI را اعلام کرد. این به‌روزرسانی ویژگی تغییر شکل سلاح را اضافه می‌کند (شما می‌توانید اسکین هر یک از سلاح‌های در اختیار خود را حفظ کنید بدون اینکه قدرت‌های آن تغییری کند). امکان تغییر لباس‌های Clive، Jill، Torgal، Ambroisa و Joshua هم فراهم می‌شود.

هر بازیکن هم شمشیر Onion از Final Fantasy III را به عنوان پاداش دریافت می‌کند. این شمشیر را می‌توان در بخش خاصی از داستان در گزینه جدید آیتم‌های Redeemable درون منوی System به‌دست آورد. شمشیر Onion دارای قدرت‌های یکسان با سایر سلاح‌های DLC بازی Final Fantasy XVI است (شمشیر Blood و Braveheart).

بازی Final Fantasy XVI روز 22 ژوئن (1 تیر) به عنوان انحصاری پلی استیشن 5 منتشر شد.
Square Enix نهایتا اعلام کرد تاکنون از میزان فروش بازی راضی نیست. شاید به همین دلیل باشد که توسعه نسخه پی‌سی را سریع‌تر دنبال کرده است. بعد از اعلام عرضه Final Fantasy XIV برای Xbox، این شرکت به همکاری بیشتر با مایکروسافت اشاره نمود. بعید نیست در آینده پورت Xbox را هم شاهد باشیم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *