گیمینگرویتی

ثبت نام

موسیقی متن Final Fantasy XV

شاید از کسانی باشید که معتقدند Final Fantasy XV یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این مجموعه و لکه‌ی ننگ فرنچایز بوده است، شاید هم از دسته کسانی هستید که می‌گویند این عنوان قدمی نو برای FF حساب می‌شد و به بهترین شکل ممکن در مجموعه نوآوری کرده بود. از هر قشر هم باشید، مطمئنا با موسیقی‌های متن بازی لذت خواهید برد! بدون اغراق، تک تک نسخه‌های Final Fantasy دارای بهترین موسیقی متن‌ها هستند و ساعت‌ها می‌توانند شما را مجذوب خود نمایند، و شماره‌ی پانزدهم از این سری بازی محبوب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

Final Fantasy 15 5 سال پیش منتشر شد و داستان شاهزاده ناکتیس، که به همراه دوستانش به ماجراجویی رفته بودند را ورایت می‌کرد. در همان آغاز کار و خروجشان از شهر، اخبار ناگواری درمورد پادشاهی و پدر ناکتیس به گوش می‌رسد و او نیز مجبور می‌شود تمام توجه‌اش را بر روی باز پس گرفتن تاج و تخت بگذارد. موسیقی متن FF XV متشکل از ۲ قسمت است، که هر یک نیز محتوای به شدت زیادی دارند، برای راحتی شما و خودمان، تنها یکی از این قسمت‌ها را آماده کردیم که می‌توانید در ادامه دانلود کنید:

FINAL FANTASY XV Original Soundtrack

تاریخ انتشار: ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶

آهنگسازان: Yoko Shimomura, Yoshitaka Suzuki, Tetsuya Shibata, Yoshino Aoki, Nobuo Uematsu

ناشر: Square Enix Music

تعداد قطعات: ۹۶

مدت زمان کلی آلبوم: ۳۰۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه

توجه: لینک خرید قانونی آلبوم نیز در فایل زیر گنجانده شده است

دانلود FINAL FANTASY XV Original Soundtrack با حجم ۷۵۳٫۱ مگابایت

ترک پیشنهادی:

(این قطعه از آلبوم موسیقی بازی که با نام Apocalypsis Noctis شناخته می‌شود، به صورت لایو نیز نواخته شده است که می‌توانید از زیر تماشا کنید)

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *