گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: Final Fantasy 7 Remake Definitive Edition به زودی منتشر می‌شود

مطالبی که در سایت ۴chan ارسال می شوند را باید شایعه در نظر بگیریم. اما همزمان با پخش شایعاتی درباره انتشار DLC جدید برای Final Fantasy 7، مطالب جدیدی ارسال شده اند که جالب توجه هستند.

Final Fantasy 7 Definitive Edition نسخه نسل بعدی این عنوان خواهد بود. این بازی از طریق backwards compatibility در PS5 قابل دسترسی خواهد بود که بهینه‌سازی‌‌های کوچکی خواهد داشت. اما نسخه Definitive Edition از سخت‌افزار کنسول نسل بعدی برای رزولوشن بالاتر، فریم ریت بهتر و غیره نهایت استفاده را خواهد برد.

این نسخه نسل بعدی توسط تیم اصلی توسعه‌دهنده بازی ساخته نشده و یک تیم جانبی مسئول آن است. پس ما فکر نمی‌کنیم که پارت دوم چندان تحت تاثیر این پروژه جدید قرار بگیرد. اطلاعاتی که در دست داریم به شرح زیر است:

  • DLC کوتاه، مشابه محتواهای دانلودی کاراکتر محور بازی FFXV. (برای نسخه PS4 نیز به صورت مجزا قابل تهیه خواهد بود)
  • هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست، اما داستان‌های کوتاهی درباره شخصیت‌ها بین چپترهای مختلف نیز به بازی اضافه می شوند. طبق شایعات، محتوای جدید بر روی داستان Tifa، Barret و Aerith تمرکز دارد. چندین کاراکتر مکمل بازی نیز در آن نقش خواهند داشت. احتمالا این DLC ها در واقع جزو حذفیات نسخه ریمیک هستند که برای جذاب‌تر شدن Definitive Edition به این عنوان اضافه شده اند.
  • چندین مورد رایگان به بازی اضافه می‌شوند. مانند لباس‌ها، ماموریت‌های جانبی جدید و قطعا چندین ویژگی کوچک‌تر مانند survival mode.
  •  Definitive Edition برای PS5 و PC منتشر خواهد شد. اطلاعات زیادی درباره نسخه اکس‌باکس نداریم، اما چندان دور از ذهن نیست.
  •  روشی برای آپگرید در نظر گرفته شده که اگر شما بازی را یک بار خریده اید؛ مجبور نشوید مجددا قیمت کامل نسخه نسل بعدی پلی‌استیشن را پرداخت کنید. Final Fantasy 7 Definitive Edition برای PC و به احتمال زیاد اکس‌باکس نیز منتشر می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “شایعه: Final Fantasy 7 Remake Definitive Edition به زودی منتشر می‌شود”

  1. امیدوارم که برای اکس باکس هم بیاد.
    اگه برنامه همچین چیزی باشه عالی میشه
    مرسی از زحمتتون

  2. امیدوارم که برای اکس باکس هم بیاد.
    اگه برنامه همچین چیزی باشه عالی میشه
    مرسی از زحمتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *