گیمینگرویتی

ثبت نام

اعلام تاریخ انتشار بازی Fate/Samurai Remnant در غرب با انتشار تریلری جدید از گیم‌پلی

به گزارش گیمین‌گرویتی، شعبه آمریکایی شرکت Koei Tecmo رسما تریلری جدید از بازی Fate/Samurai Remnant منتشر کرد. Remnant عنوان اکشن نقش‌آفرینی جدیدی از مجموعه Fate است. این تریلر در پخش زنده Nintendo Direct طی روز چهارشنبه عرضه شد. نسخه زیرنویس انگلیسی این تریلر تایید می‌کند Fate/Samurai Remnant روز 28 سپتامبر (6 مهر) در ژاپن و 29 سپتامبر (7 مهر) خارج از ژاپن منتشر می‌شود.

شرکت Koei Tecmo داستان بازی را اینگونه توصیف می‌کند:

«در چهارمین سال از عصر Keion و دوران Edo هستیم. چندین دهه از پایان شورش و بی‌قانونی می‌گذرد؛ دورانی که خونین بود. مردم در حال لذت بردن از آرامش و صلح بودند. اما با ظاهر شدن Waxing Moon Ritual، به‌نظر می‌رسد نبردی میان 7 گروه استاد و خادم به‌زودی آغاز می‌شود. Miyamoto Iori، مردی جوان در Asakusa، خود را گرفتار در خشم حنگ Holy Grail می‌بیند.»

در تریلر همچنین تعدادی از خادم‌های بازی نشان داده می‌شوند. برخی از آن‌ها برای اولین‌بار در این سری حاضر می‌شوند و تعدادی دیگر هم مثل Miyamoto Musashi و Jeanne d’Arc Alter حضوری مجدد دارند. شخصیت اصلی داستان Miaymoto Iori است که استاد خادمی ناشناس محسوب می‌شود. Miyamoto Musashi به عنوان خادم Takao Dayu و جنگاور در داستان نقش دارد. Jeanne d”Arc یک Lancer و خادم Chimon است. سایر استادان شامل فرمانده Ming Chinese به‌نام Zheng Chenggong، محقق هنرهای رزمی به‌نام Yui Shousetsu و جادوگری به‌نام Dorothea Coyet می‌شوند. هنوز خادم‌های این افراد مشخص نیستند.

 

بازی Fate/Samurai Remnant برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی‌سی (استیم) و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. Type-Moon وظیفه نظارت بر این پروژه را بر عهده دارد. Aniplex در تولید آن کمک می‌رساند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *