گیمینگرویتی

ثبت نام

عناوین آینده بتسدا لیک شد (Fallout 3 Remasterd, DOOM Year Zero و Dishonored 3)

به گزارش گیمین‌گرویتی،دادگاه مایکروسافت با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده به پایان رسیده است، اما اسناد دادگاه به عنوان منابع عمومی فدرالمنتشر می‌شوند و اخبار نامطلوبی همچنان منتشر می‌شود. اعلامیه‌ای از ماه اکتبر ۲۰۲۲ که  با مدیرعامل بازی‌های مایکروسافت، فیل اسپنسر، برگزار شد، زمان بندی عرضه کامل بازی‌های بتسدا تا سال مالی ۲۰۲۴ را فاش کرد.

این اعلامیه توسط کاربر Resetera به نام مادجوکی تشخیص داده شد و به اشاره به پروژه هیبیکی (احتمالاً Hi-Fi Rush)، Starfield و Redfall برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۱، در حالی که Indiana Jones از تیم MachineGames برای سال مالی ۲۲ برنامه ریزی شده بود. از آن زمان که این سند از سال ۲۰۲۰ است و حداقل دو عنوان با تأخیر مواجه شده‌اند و Indiana Jones تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۳ عرضه نشده است، احتمالاً دیگر بازه‌های عرضه منسوخ شده‌اند. به عنوان مثال، The Elder Scrolls 6 برای سال مالی ۲۰۲۴ است، در حالی که اسپنسر به تازگی گفت که هنوز بیش از پنج سال تا عرضه آن باقی مانده است.
با این حال، عناوین دیگر جالب هستند، از جمله بازسازی‌ The Elder Scrolls 4: Oblivion و Fallout 3، DOOM Year Zero (با DLC) و Dishonored 3. ادامه Ghostwire: Tokyo و دو پروژه با نام‌های مستعار Project Kestrel و Project Platinum، به همراه یک بازی با مجوز IP نیز یادداشت شده است. هیچ یک از این پروژه‌ها به صورت رسمی تأیید نشده‌اند. اینکه مایکروسافت به این رسیدگی کند یا خیر، هنوز مشخص نیست، پس منتظر بمانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *