گیمینگرویتی

ثبت نام

توسعه دهنده سابق World of Warcraft با تاسیس استودیویی جدید در حال توسعه بازی جدیدی به نام Ghost است

عنگِرِگ استریت، که بیشتر با نام Ghostcrawler شناخته می‌شود، یک پیشکسوت صنعت بازی است که سال‌ها در بازی World of Warcraft در Blizzard Entertainment به عنوان طراح بازی و سپس طراح ارشد سیستم تا نسخه Warlords of Draenor کار کرد.

استریت که به عنوان طراح در سه بازی اول Age of Empires نیز شناخته می‌شود، بعداً برای کار روی League of Legends به Riot Games پیوست. با این حال، علاقه واقعی او به ژانر MMO است و در اواخر سال 2020 به عنوان رهبر MMO League of Legends Riot انتخاب شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی اوایل امسال، استریت Riot را ترک کرد تا استودیوی جدید خود را بسازد. اخیرا مشخص شد که این یک تیم توسعه کاملاً از راه دور به نام Fantastic Pixel Castle است که توسط NetEase تأمین مالی می شود.

پروژه MMO سه گانه با نام رمز Ghost شناخته می شود. این پروژه با هدف توسعه برای PC (با برنامه ریزی برای کنسول ها نیز) در یک دنیای فانتزی کاملاً جدید قرار دارد. وب سایت رسمی اولین جزئیات را در مورد تنظیمات ارائه می دهد:

شما یکی از بازماندگان آخرالزمانی هستید که به فراموشی سپرده شده است و بازسازی جهان اکنون بر دوش شماست.

در بازی Ghost، شما به قطعات جهان سفر می کنید تا شخصیت های خود را تقویت کنید، منابع را بازگردانید و با رشد و حمایت از گروه های متنوع و همیشه در حال تغییر شهر، تمدن نوپای خود را بسازید. در عوض، شاهد رشد و تکامل شهر در طول زمان بر اساس انتخاب ها و اقدامات بازیکنانی مانند شما خواهید بود، زیرا یک داستان حماسی فصل به فصل آشکار می شود.

دنیای Ghost یک IP اصلی است که از ابتدا برای ایجاد گیم پلی غنی و فراگیر طراحی شده است. این یک دنیای فانتزی از ماجراجویی قهرمانانه است، جایی که شما به دنبال سرنخ هایی برای کشف اسرار جهان هستید و با متحدان و دشمنانی که انگیزه ها، اعمال و اسرار مختلف دارند، تعامل می کنید.

اگرچه Ghost یک MMO فانتزی با جادو، تبر و کمان است، اما برخی از عناصر اصلی فانتزی مانند الف ها و اورک ها را در خود جای نمی دهد. Fantastic Pixel Castle همچنین اعلام کرد که هدف آنها بازگرداندن گیم پلی اجتماعی در MMO ها است، در حالی که عناوین اخیر بیش از حد روی ماجراجویی انفرادی تمرکز می کنند.

از نظر ساختاری، Ghost دو نوع قطعه خصوصی “آبی” و عمومی “قرمز” را ارائه می دهد. توسعه دهندگان انتظار دارند که بازیکنان با شخصیت های خود بین آنها سفر کنند.

قطعات آبی کمی شبیه یک بازی بقا هستند – شما و دوستانتان می توانید منابع جمع آوری کنید، پایگاه بسازید و در طبیعت وحشی ماجراجویی کنید. قطعات آبی بسیار متغیر هستند و مکانی پر از کشف های جدید و چالش ها را تضمین می کنند و تضمین می کنند که شما هرگز یک قطعه آبی مشابه را دو بار نخواهید دید. از آنجایی که قطعات آبی متعلق به شما هستند، تأثیرات شما بر آنها دائمی و ماندگار است. اگر تجربه رقابتی بیشتری را ترجیح می دهید، می توانید قطعات آبی را که بر رقابت صنفی یا حتی PvP صنفی در مقابل صنفی متمرکز شده اند، میزبانی یا به آنها بپیوندید.

قطعات قرمز توسط برخی از بهترین هنرمندان جهان و طراحان برخورد ساخته شده اند تا یک تجربه چند نفره عظیم را با بسیاری از بازیکنان به طور همزمان ارائه دهند. قطعات قرمز از چالش برانگیزترین مکان های بازی برای زنده ماندن هستند، بنابراین گروه شما باید با گروه های دیگر متحد شود تا با رئیس های جهان مبارزه کند، منابع حیاتی را جمع آوری کند و حتی دروازه های نمونه های حمله نهایی بازی را باز کند.

Fantastic Pixel Castle ده ها کلاس در دسترس را در Ghost نوید می دهد. از نظر مبارزه، به نظر می رسد که بازی ترکیبی از هدف گیری و مبارزه اکشن باشد، زیرا استودیو کنترل های به روز شده و UI را در حالی که هدف گیری و استراتژی کلاسیک را حفظ می کند، وعده می دهد.

البته هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اگرچه وب سایت رسمی می گوید که بازی در مراحل اولیه برای آزمایش در دسترس خواهد بود. با این حال، Greg Street قول داد که اطلاعات بیشتری در مورد Ghost را در یک جلسه AMA (Ask Me Anything) که به صورت زنده در 8 نوامبر در ساعت 2 بعد از ظهر زمان شرقی از طریق Twitch پخش می شود، فاش کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *