گیمینگرویتی

ثبت نام

سازنده Replaced دلیل تاخیر این بازی را توضیح می‌دهد

سازنده بازی Replaced از استودیوی Sad Cat Studios می‌گوید که نمی‌خواهند یک بازی عادی یا ضعیفی را عرضه کنند.

 

به گزارش گیمین‌گرویتی، درحالی که گفته شد بازی Replaced قرار است تا سال 2024 تاخیر بخورد، استودیوی  Sad Cat Games یک بیانیه جدیدی را منتشر کرده است و دلیل این اتفاق را توضیح می‌دهد. همچنین، این بیانیه ما را از روند ساخت بازی مطلع می‌سازد. در این بیانیه، استودیوی Sad Cat می‌گوید که چون بازی Replaced اولین بازی‌ آن‌هاست، فشار زیادی را به تیم سازنده می‌آورد و آن‌ها دوست ندارند یک بازی ضعیف عرضه کنند.

 

این استودیو در شبکه اجتماعی X گفت:

 

بعد از معرفی اولیه بازی Replaced در سال 2021 و اولین تریلر آن در سال 2022، مردم انتظارات زیادی را از این بازی داشتند و ما می‌دانیم که نمی‌خواهیم بازی ضعیفی عرضه کنیم. ما از صمیم قلب می‌خواهیم که Replaced یک چیز خاص و متفاوت باشد و در یاد همه بماند. این بازی اول ماست و ما می‌خواهیم که هر گوشه‌ای از آن به بهترین شکل ممکن باشد.

 

در ادامه این بیانیه، درمورد گستره‌ی این بازی صحبت می‌شود و آن‌ها نمی‌خواهند قول چیزی را بدهند که نتوانند بعداً آن را عملی کنند و یک بازی کم‌تر حد انتظار را عرضه کنند. این استودیو می‌گوید که هم‌اکنون اکثر سیستم‌های بازی در حال کار هستند و تیم سازنده در مرحله حساسی از توسعه قرار دارد.

تاخیر بازی Replaced به لطف گزارش 3 ماهه مالی شرکت مادر خود، یعنی Thunderful Group در ماه پیش معلوم شد. درحالی که این بازی قرار بود در سال 2022 عرضه شود، به سال 2023 موکول شد. تاریخ عرضه جدید این بازی، دومین تاخیری است که Replaced با آن مقابله می‌کند.

 

بازی Replaced برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد و در زمان عرضه از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس قابل تجربه خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *